• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Reklama behawioralna w polskiej sieci

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

niedziela, 25 maja, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Reklama behawioralna w polskiej sieci

przez Redakcja Bizrun.pl
15 marca 2013
w dziale: Marketing, Reklama
0
0
POLECEŃ
450
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Wraz z rebrandingiem Netsprint, zmienia się oferta sieci Adkontekst. Główną zmianą jest wprowadzenie audience targetingu, który sprawia, że reklama precyzyjniej dotrze do użytkownika realnie zainteresowanego ofertą.

Nowa wizja rozwoju sieci bazuje na koncepcji Customer Journey. W zależności od etapu procesu zakupowego (zainteresowanie, rozważanie oferty, transakcja, po transakcji) na jakim znajduje się użytkownik, Adkontekst umożliwia dobór metod targetowania (m.in. kontekst, audience-based, retargeting) i form reklamowych, optymalnych dla osiągnięcia celów zakładanych przez reklamodawcę.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Kluczowym elementem zmiany jest zintegrowanie technologii Netsprint Adserver z platformą Netsprint Audience – unikalnym rozwiązaniem umożliwiającym łatwe i skuteczne budowanie profili marketingowych bazujących na zachowaniach użytkownika w sieci. W efekcie możliwe staje się połączenie analizy kontekstowej strony internetowej, na której przebywa internauta z analizą preferencji samego użytkownika (bazując na jego cookie).

WAŻNE! Według badania Jumpstar, równoczesne zastosowanie targetowania kontekstowego i behawioralnego podnosi o ponad 30 proc. pozytywne nastawienie do marki oraz o 45 proc. zwiększa intencje zakupowe.

Jeszcze lepsze efekty przynosi wykorzystanie retargetingu. Bazując na 6-miesięcznych doświadczeniach Adkontekstu, można stwierdzić, że zwiększa on konwersję średnio o 380 proc.

Dzięki analizie potrzeb reklamodawców sieci oraz historii m.in. stron odwiedzanych przez użytkowników, udało się stworzyć ponad 340 profili, które służą reklamodawcy do precyzyjnego określania grupy celowej i kierowania emisji przekazu reklamowego.

Klienci Adkontekst w ramach kampanii reklamowej oprócz kierowania emisji na dostępne profile mogą skorzystać z pomocy konsultanta Adkontekst, który przygotowuje dedykowany profil i przedstawia najbardziej skuteczne możliwości dotarcia do internautów z wykorzystaniem produktów Adkontekst.

Reklamodawcy sieci mają również możliwość targetowania na kategorie tematyczne, na określone witryny, geograficznie, a także na wybranych witrynach – demograficznie.

– Bazując na profilach zainteresowań z większą łatwością jesteśmy w stanie pomóc określać grupę celową i odpowiadać wspólnie z klientem na pytanie: „Do kogo chcemy dotrzeć?”. Dodając do tego targetowanie kontekstowe, precyzyjnie wiemy, w jakim momencie oraz gdzie będzie emitowany przekaz naszego klienta. W efekcie kampania emitowana jest maksymalnie precyzyjnie – twierdzi Łukasz Duda, dyrektor biura reklamy Adkontekst.

Wraz ze zmianami w Adkontekst, zmienia się ContentStream, największa polska sieć content marketingu. Już rok po starcie emituje ona (w modelu CPC) zajawki do artykułów i innych treści użytecznych dla internautów na ponad 600 serwisach partnerskich. Rozwój sieci jest odpowiedzią na rosnące znaczenie content marketingu, który pozwala internaucie nawiązać relacje z marką już na wczesnym etapie procesu zakupowego.

Tagi: e-marketingreklama
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • ZUS Inspektorat w Zawierciu

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Znaleźliśmy przyjaciół wśród klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In