Większość sprzedawców online zastanawia się nad audytem sklepu dopiero, gdy zauważy spadek sprzedaży. Warto jednak myśleć perspektywicznie i przeanalizować sklep internetowy jeszcze przed jego otwarciem.
Gdy planujesz otworzyć swój pierwszy sklep internetowy, pojawia się wiele pytań i wątpliwości, np. czy wszystko zostało zrobione właściwie, czy e-biznes będzie efektywny?
Rozwiązaniem jest audyt sklepu, czyli analiza i porada w jednym. Wskazane błędy i praktyczne wskazówki mogą w prosty sposób pomóc stawiać pierwsze kroki w e-handlu. Jest to o tyle proste, że są dostawcy oprogramowania sklepów internetowych, którzy umożliwiają darmowe konsultacje z wieloletnimi praktykami e-commerce.
Przykładowo w RedCart.pl, przy zakładaniu swojego pierwszego sklepu internetowego, otrzymujesz jego bezpłatny audyt w ramach każdego pakietu. Dzięki temu wkraczasz do e-handlu mając pewność, że właściwie przygotowałeś swój e-biznes.
Co zyskujesz poprzez audyt? Szczegółową analizę swojego e-sklepu pod względem różnorodnych kryteriów jak: funkcjonalność sklepu, design, promocja, aspekt prawny, proces składania zamówienia przez klientów i wiele innych.
Dodatkowo, doświadczeni specjaliści z branży e-commerce wskażą Ci ewentualne błędy oraz podadzą konkretne wskazówki, które pozytywnie wpłyną na efektywność Twojego e-sklepu. Dowiesz się, co możesz poprawić oraz z jakich narzędzi funkcjonalnych i marketingowych możesz skorzystać, by w przyszłości generować wyższą sprzedaż.
Decydując się na audyt jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży, zyskasz obiektywną i profesjonalną ocenę swojego sklepu www oraz przydatną wiedzę potrzebną przy prowadzeniu każdego e-biznesu. Poza aspektem technicznym i wizualnym, Twój sklep zostanie przeanalizowany pod kątem efektywności oraz zgodności z prawem.
Profesjonalni dostawcy oprogramowania sklepów internetowych stawiają na wieloaspektową pomoc i wsparcie dla osób, które rozpoczynają swój e-biznes.
Fot. Getty Images