• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Facebook zasilany newsletterem

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 14 maja, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Facebook zasilany newsletterem

przez Redakcja Bizrun.pl
10 lutego 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
254
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Użytkownicy Facebooka i innych portali społecznościowych chętnie udostępniają informacje z otrzymywanych newsletterów, ale tylko wtedy, gdy zostały w nich zamieszczone odpowiednie przyciski.

E-mail marketing i media społecznościowe, których do tej pory jedynym wspólnym mianownikiem była konieczność posiadania adresu elektronicznego, zawiązują pakt. Wskaźnik kliknięć dla wiadomości e-mail, w których zamieszczane są przyciski szybkiego udostępniania na portalach społecznościowych jest wyższy średnio o 115%!

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Facebook i YouTube to podstawowe narzędzia – kanały dla marketera, bez których wypromowanie i sprzedaż własnej marki nie byłoby możliwe. Co tak niezwykłego jest w ich konsolidacji z wysłużoną kampanią polegającą na wysyłaniu newsletterów?

GetResponse zbadał na próbie swoich dwóch milionów użytkowników popularność i skuteczność udostępniania wysyłanych newsletterów na najpopularniejszych portalach społecznościowych.

Z badania wynika, że 51,9% takich wiadomości zawiera możliwość szybkiego udostępnienia informacji na jednym portalu, 40,6% na dwóch, a 7,4% na trzech. Tylko w 0,1% wiadomości znalazły się przyciski udostępnienia aż w czterech różnych portalach społecznościowych.

Okazało się, że e-maile, w których zostały umieszczone przyciski udostępniania w social media osiągnęły wskaźnik kliknięć na poziomie 5,6%, podczas gdy wiadomości bez tych przycisków jedynie 2,6%.

Tomasz Orzechowski, Dyrektor Zarządzający agencji 365 PR mówi:
– Ulubionym serwisem wśród marketerów jest oczywiście Facebook, w którym ukazuje się niemal 92% udostępnianych wiadomość. Zaraz za nim plasuje się Twitter, gdzie za pomocą przycisków umieszczanych w wiadomości udostępnianych jest prawie połowa newsletterów, podczas gdy na portalu LinkedIn co dziesiąty. Integracja e-mail marketingu z social media jest coraz bardziej popularna, a co za tym idzie – rentowna, bowiem w porównaniu z ubiegłorocznym badaniem, liczba użytkowników udostępniających e-maile w mediach społecznościowych wzrosła aż o 40%.

Stosowanie jednej strategii marketingowej nie jest wystarczające, by dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Dopiero połączenie dwóch kanałów, w tym przypadku e-maila i mediów społecznościowych, pozwoli na stworzenie lojalnej i potencjalnie zainteresowanej grupy odbiorców.

Źrodła: http://www.facebook.com/365pr,  http://www.getresponse.pl

Fot. Getty Images

Tagi: e-marketingnewslettersocial media
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • ZUS Inspektorat w Zawierciu

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Znaleźliśmy przyjaciół wśród klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In