• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak promować biznes internetowy?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak promować biznes internetowy?

przez Redakcja Bizrun.pl
5 stycznia 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
420
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Jeśli prowadzisz sklep internetowy lub świadczysz e-usługi, działania promocyjne Twojej firmy również powinny wiązać się z aktywnością w sieci.

Kierujesz swoją ofertę do użytkowników internetu? Możesz powiedzieć o swojej firmie, że to przede wszystkim biznes internetowy? Jeśli tak, szukać klientów także powinieneś w internecie. Wybierz z poniższej listy narzędzia najbardziej przydatne przy działalności, jaką prowadzisz i korzystaj z nich, by pozyskiwać nowych klientów i wzmacniać lojalność obecnych.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Reklama w wyszukiwarkach

Twoja reklama może pojawiać się w wyszukiwarce internetowej na lepszej pozycji niż wynikałoby to z „naturalnego” pozycjonowania, jeśli za to zapłacisz. Dzięki temu możesz dotrzeć ze swoją ofertą do osób najbardziej zainteresowanych.

Jeśli prowadzisz sklep internetowy z mydłami i ustawisz „mydła” jako słowo kluczowe np. w systemie Google AdWords, wówczas osoby wpisujące w Google to właśnie słowo, na liście wyników wyszukiwania odnajdą link do Twojego sklepu.

Reklama może pojawiać się także na stronach internetowych związanych z danym tematem. Wówczas przy artykule o mydłach może znaleźć się link do Twojego sklepu. Nie płacisz jednak za każde wyświetlenie strony, ale za kliknięcia, a więc za sytuacje, w których potencjalny klient wejdzie do Twojego sklepu.

Reklama bannerowa

Przed pojawieniem się reklam w wyszukiwarkach, to bannery były podstawowymi narzędziami do promowania firmy w internecie. Dziś także kampania bannerowa może mieć sens, o ile zostanie starannie przemyślana.

Jeśli sprzedajesz oferty turystyczne, Twoja reklama może być szczególnie skuteczna w serwisie poświęconym przygotowaniom do małych i dużych podróży.

Strona 1 z 3
123Następny
Tagi: Facebookmarketingpromocjareklamasocial marketingsocial mediatwitter
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In