• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak promować małą firmę w internecie?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak promować małą firmę w internecie?

przez Redakcja Bizrun.pl
24 maja 2013
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
1.1k
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

– Samo dodanie firmy do takiego serwisu nie gwarantuje jednak sukcesu. Należy jeszcze zachęcić użytkowników do jej odwiedzenia i można to zrobić w bardzo łatwy sposób. Wystarczy zaoferować im np. darmową kawę za oznaczenie się w naszej kawiarni lub 5-procentową zniżkę w przypadku sklepu obuwniczego – wyjaśnia Krawiec.

– Jest to forma podziękowania za to, że klient poinformował swoich znajomych o tym, że właśnie znajduje się w naszej firmie. Warto wprowadzić taki rodzaj gratyfikacji, gdyż internauci najchętniej polegają na rekomendacjach znajomych – dodaje Krawiec.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Jest to także bardzo dobry sposób na wyróżnienie się spośród setek firm, które nie premiują w żaden sposób swoich klientów. Najważniejsze serwisy, w których powinniśmy oznaczyć nasz biznes to Foursquare, Yelp oraz usługa Places w portalu społecznościowym Facebook.com.

Pomóż szczęściu

Firmy, które posiadają mniej lub bardziej rozbudowaną stronę internetową mogą się pokusić o wykorzystanie płatnych, ale nadal niezbyt drogich form promocji. Tutaj warto zwrócić uwagę przede wszystkim na dwie usługi: Google AdWords i Facebook Ads.

Jest to tzw. reklama kontekstowa występująca najczęściej w formie krótkiego tekstu, która wyświetla się w momencie, gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarce interesującą nas frazę lub gdy jego profil w serwisie społecznościowym odpowiada założeniom naszej grupy docelowej.

Zaletą tej formy promocji jest ustalanie maksymalnych budżetów dziennych, czyli kwot, których sieć reklamowa nie powinna przekroczyć bez naszej wiedzy i zgody. Stworzenie samej reklamy nie powinno zająć dużo czasu, gdyż każda z sieci oferuje dobrze przygotowane samouczki, które pomogą przejść przez ten proces.

Warto zauważyć, że na Facebooku można reklamować nie tylko strony znajdujące się w tym serwisie, ale też miejsca oraz zewnętrzne witryny www. Nie trzeba więc posiadać tzw. fanpage’a, który wymaga poświęcenia dodatkowego czasu.

A może social media?

Coraz częściej można usłyszeć, że firmy, które nie zdecydowały się na założenie profili w sieciach społecznościowych są skazane na porażkę. Tak twierdzą marketingowcy i eksperci. W efekcie w ostatnich latach odnotowano lawinowy przyrosty stron firmowych w social media.

Niestety, zwiększenie ilości nie zawsze idzie w parze z jakością. Często też zdarzają się firmy, które nie potrzebują promocji w tym kanale, z racji rodzaju oferowanych przez siebie produktów. Ich obecność kończy się najczęściej porzuceniem strony firmowej. Jest to spowodowane niezadowoleniem z braku widocznych efektów.

Wynika to z tego, że ich grupa docelowa wcale nie musi korzystać z social media. Jeśli jednak nasza firma „pasuje” do mediów społecznościowych, warto założyć tam stronę. Należy pamiętać o tym, że jej prowadzenie wymaga dobrego planu wspartego systematycznymi działaniami.

Przedstawione sposoby promocji są wstępem do szerszych działań, które warto wdrożyć po odniesieniu pierwszych sukcesów. Aktywność w zakresie marketingu internetowego może zwiększyć nie tylko zyski, ale też pozwoli rozciągnąć działalność firmy na większy obszar.

Rys. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: internetpromocjareklamasocial media
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In