Blogi od dawna wykorzystywane są w e-marketingu. Dzisiejsi blogerzy zdążyli się więc już nauczyć, jak ważna jest profesjonalna współpraca z firmami.
Współpraca z blogerami, to świetny sposób na dotarcie z przekazem do młodych ludzi zainteresowanych produktami bądź usługami z określonej kategorii.
Autorzy popularnych blogów otrzymują od firm próbki towarów do przetestowania oraz produkty do rozdania w konkursach.

Dla firm może to być tanim i łatwym sposobem na reklamę skierowaną do najbardziej zaangażowanych grup docelowych.
I tak, odzież można udostępniać blogerom modowym, a egzemplarze książek internetowym recenzentom.
Ważne, by o tę współpracę umiejętnie dbać. Jeśli jako reprezentant firmy przekazujesz określone produkty do testów, musisz być przygotowany na uczciwą, ale nie zawsze pozytywną recenzję.
Jak wygląda współpraca z firmami widziana oczami blogerów, pokazuje infografika obok.
MP