• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Kampanie rozszerzone – nowość w Google AdWords

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Kampanie rozszerzone – nowość w Google AdWords

przez Redakcja Bizrun.pl
14 lutego 2013
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
395
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Kampanie rozszerzone to nowe rozwiązanie tworzenia kampanii AdWords wprowadzone w pierwszej połowie lutego przez Google.

Jest to związane z badaniami (http://goo.gl/wzXot), które pokazały jak zmienia się konsumpcja sieci oraz jak wiele urządzeń z dostępem do internetu jest na co dzień wykorzystywanych do wyszukiwania informacji przez statystycznego użytkownika.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Badania wykazały, że nie tylko treść zapytania jest istotna, ale często także kontekst wyszukiwania informacji. Na ten kontekst składają się: rodzaj urządzenia z jakiego korzystamy (smartfon, tablet, komputer stacjonarny lub laptop), czas kiedy wyszukujemy oraz miejsce, w którym to robimy.

W związku z tym od teraz będzie można w jednej kampanii zdecydować o wyświetleniu użytkownikowi odpowiedniej reklamy o odpowiedniej porze (np. o godzinie 11:00 przed południem „Zamów pyszną pizzę na lunch”, a wieczorem „Kolacja z dostawą do domu – sprawdź!”).

Oprócz tego w kampaniach rozszerzonych możemy różnicować stawki w zależności od lokalizacji albo urządzenia (np. gdy uznamy, że użytkownicy mobilni są dla nas bardziej wartościowi). Dużym udogodnieniem dla reklamodawców będzie lepsze raportowanie linków rozszerzonych.

Polscy reklamodawcy z pewnością będą wyczekiwać wprowadzenia zapowiadanej możliwości mierzenia połączeń telefonicznych wywołanych z reklamy. Wkrótce będzie można określić czas połączenia telefonicznego traktowany jako konwersję i mierzyć je z poziomu panelu AdWords.

– Uważamy, że to korzystna zmiana. Google daje nam do ręki jeszcze bardziej efektywne narzędzie, które otwiera drzwi do tworzenia i realizacji bardziej zaawansowanych strategii SEM (marketing w wyszukiwarkach – przyp.red.). A to prowadzi do poprawy osiąganych przez marketerów wyników. Nie bez znaczenia jest także fakt, że dokładniejszy monitoring kampanii da nam więcej informacji o skuteczności naszej pracy i o tym, co ewentualnie wymaga poprawy – komentuje Piotr Kwinta, SEM Manager agencji Semahead.

Wszystkie dotychczasowe kampanie Adwords będą migrowane stopniowo, aż do końca czerwca 2013 roku, kiedy to będą stałym punktem wszystkich kampanii. Według Google zmiana ma ułatwić marketerom efektywne dotarcie do konsumentów, korzystających z internetu na wielu urządzeniach.

Semahead widzi w nadchodzących zmianach dużą szansę na ciągłe poprawianie obecnych wyników i możliwość wprowadzenia jeszcze bardziej zaawansowanych strategii do kampanii.

Fot. Getty Images

Tagi: adwordse-marketinggoogle
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In