• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Reklama spersonalizowana

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 14 maja, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Reklama spersonalizowana

przez Redakcja Bizrun.pl
28 czerwca 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
244
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Wiele dużych przedsiębiorstw chciałoby mieć ten komfort – tak specyficzny dla małych firm: im mniejsza jest grupa Twoich klientów, tym lepiej i bardziej indywidualnie możesz się nimi zająć. Na tym właśnie polega personalizacja.

Reklama spersonalizowana to taka, która trafia wprost do swoich adresatów. Personalizacja może być rozumiana bardzo dosłownie, gdy dla każdego klienta przygotowywany jest oddzielny przekaz, lub bardziej ogólnie – gdy masowi klienci otrzymują te same reklamy, ale indywidualnie zaadresowane.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Na oddzielny przekaz możesz sobie pozwolić, gdy Twoja firma z zasady świadczy usługi tylko dla kilku, ściśle wyselekcjonowanych klientów lub gdy chcesz pozyskać do współpracy konkretne, wybrane firmy.

Jeśli jednak Twoimi klientami (obecnymi lub potencjalnymi) są całe grupy firm lub osób, łatwiejsza do zrealizowania będzie personalizacja masowa.

Bez względu na to, jaki rodzaj personalizacji wybierzesz, powinieneś zdobyć potrzebne informacje o swoich odbiorcach. Co innego zainteresuje dyrektorów marketingu firm odzieżowych, a co innego fryzjerów.

Stosunkowo łatwo zdobyć odpowiednią wiedzę oraz automatycznie wykorzystać ją w wypadku biznesu internetowego. Np. e-księgarnie proponują klientom odpowiednie książki, biorąc pod uwagę historie zakupów (czy nawet historię przeglądanych produktów) i na tej podstawie przygotowując nowe rekomendacje.

UWAGA! W tradycyjnie prowadzonej działalności taka personalizacja będzie trudniejsza, ale może w niej pomóc np. ankietowe badanie klientów.

Współczesne technologie pozwalają na wykonywanie spersonalizowanych wydruków na podstawie bazy danych. Oznacza to, że po wgraniu np. imion i nazwisk z bazy, drukarka na każdym katalogu lub gadżecie reklamowym wydrukuje inne imię, nazwisko, a nawet zdjęcie. W ten sposób możesz np. obdarować swoich klientów katalogami, z których każdy będzie miał inną, spersonalizowaną okładkę.

Zastosowań personalizacji może być bardzo wiele, ale klucz do dobrego przygotowania zindywidualizowanej promocji zawsze będzie ten sam – musisz jak najlepiej poznać preferencje obecnych lub potencjalnych klientów, by potem trafić do nich z takim przekazem, który wzbudzi ich duże zainteresowanie.

W dobrze przeprowadzonej kampanii spersonalizowanej, nie powinno być miejsca na przypadek.

Marcin Pietraszek

Fot. Getty Images

Tagi: personalizacjareklama
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • ZUS Inspektorat w Zawierciu

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Znaleźliśmy przyjaciół wśród klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In