• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Skuteczna komunikacja na Facebooku

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

niedziela, 7 marca, 2021
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Skuteczna komunikacja na Facebooku

przez Redakcja Bizrun.pl
23 kwietnia 2014
w dziale: Internet
0
0
POLECEŃ
167
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Facebook jest platformą, która opiera się na ciągłej komunikacji między użytkownikami. Kluczem prowadzenia skutecznej strategii działań w mediach społecznościowych jest zrozumienie specyfiki tej „społecznej przestrzeni”.

Komunikacja na Facebooku polega na wymianie informacji za pomocą zdjęć, filmów i linków. Poznaj wskazówki skutecznej komunikacji dla  Twojej marki, dzięki którym liczba Twoich fanów wzrośnie.

Powiązane wiadomości

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Sher.ly – polski start-up na drodze do sukcesu

Zwycięstwo marketingu nad teorią gier

Nie sprzedawaj

Skup się na angażowaniu fanów i wciągnięciu ich w interakcję za pomocą kreatywnych treści, związanych z Twoją marką.

Inspiruj się

Szukaj inspiracji w sieci, obserwuj najpopularniejsze fanpage marek i wprowadzaj w życie najciekawsze rozwiązania.

Pisz prostym językiem

Facebook jest miejscem, gdzie komunikacja ma luźny charakter i nie ma tu miejsca na oficjalny ton w postach kierowanych do fanów. Sprawa wygląda podobnie w kwestii długości postów. Staraj pisać się zwięźle i konkretnie, gdyż długie wpisy cieszą się mniejszym zainteresowaniem.

Publikuj o określonych godzinach

Opracuj harmonogram wpisów i publikuj w godzinach największej aktywności użytkowników. Twoje posty mają szansę zabrać największą publikę w godzinach wieczornych, kiedy wszyscy wrócą z pracy i mają czas na chwilę relaksu.

Nie usuwaj negatywnych komentarzy

Nie warto kasować negatywnych wpisów, ponieważ najprawdopodobniej wpłynie to negatywnie na Twój wizerunek w mediach społecznościowych. Zamiast tego spróbuj wyjaśnić sytuację, dyskutuj i argumentuj, pamiętając o tym, aby nie obrażać innych. W sytuacji, gdy ktoś używa wulgaryzmów możesz skorzystać z opcji ukrycia postu.

Zaskakuj

Bądź blisko ze swoimi fanami i dawaj im radość. Nagradzaj najaktywniejsze osoby, zapraszaj do testowania produktów i publikuj wciągające treści.

Daj coś więcej

Ciągłe czytanie na temat zalet Twoich towarów lub usług jest dość nudne. Daj Klientom coś, co będzie dla nich dodatkową wartością. Podziel się z nimi inspirującym filmem lub ciekawym artykułem. Jeżeli będzie to dla nich pomocne, chętnie podzielą się treścią ze swoimi znajomymi.

Pamiętaj, że Facebook to komunikacja obustronna. Bądź cały czas w kontakcie z fanami i angażuj ich poprzez publikację interesujących treści.

Tagi: Facebookfanpagekomunikacjasocial mediastrategia
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Franczyza do 100 tys. zł – 7 pomysłów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wewnętrzny PR – na czym polega?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Allegro + ryczałt = prosty biznes

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Co zrobić, gdy bateria w laptopie krótko trzyma?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In