• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Skuteczna komunikacja na Facebooku

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

niedziela, 6 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Skuteczna komunikacja na Facebooku

przez Redakcja Bizrun.pl
23 kwietnia 2014
w dziale: Internet
0
0
POLECEŃ
754
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Facebook jest platformą, która opiera się na ciągłej komunikacji między użytkownikami. Kluczem prowadzenia skutecznej strategii działań w mediach społecznościowych jest zrozumienie specyfiki tej „społecznej przestrzeni”.

Komunikacja na Facebooku polega na wymianie informacji za pomocą zdjęć, filmów i linków. Poznaj wskazówki skutecznej komunikacji dla  Twojej marki, dzięki którym liczba Twoich fanów wzrośnie.

Powiązane wiadomości

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Sher.ly – polski start-up na drodze do sukcesu

Zwycięstwo marketingu nad teorią gier

Nie sprzedawaj

Skup się na angażowaniu fanów i wciągnięciu ich w interakcję za pomocą kreatywnych treści, związanych z Twoją marką.

Inspiruj się

Szukaj inspiracji w sieci, obserwuj najpopularniejsze fanpage marek i wprowadzaj w życie najciekawsze rozwiązania.

Pisz prostym językiem

Facebook jest miejscem, gdzie komunikacja ma luźny charakter i nie ma tu miejsca na oficjalny ton w postach kierowanych do fanów. Sprawa wygląda podobnie w kwestii długości postów. Staraj pisać się zwięźle i konkretnie, gdyż długie wpisy cieszą się mniejszym zainteresowaniem.

Publikuj o określonych godzinach

Opracuj harmonogram wpisów i publikuj w godzinach największej aktywności użytkowników. Twoje posty mają szansę zabrać największą publikę w godzinach wieczornych, kiedy wszyscy wrócą z pracy i mają czas na chwilę relaksu.

Nie usuwaj negatywnych komentarzy

Nie warto kasować negatywnych wpisów, ponieważ najprawdopodobniej wpłynie to negatywnie na Twój wizerunek w mediach społecznościowych. Zamiast tego spróbuj wyjaśnić sytuację, dyskutuj i argumentuj, pamiętając o tym, aby nie obrażać innych. W sytuacji, gdy ktoś używa wulgaryzmów możesz skorzystać z opcji ukrycia postu.

Zaskakuj

Bądź blisko ze swoimi fanami i dawaj im radość. Nagradzaj najaktywniejsze osoby, zapraszaj do testowania produktów i publikuj wciągające treści.

Daj coś więcej

Ciągłe czytanie na temat zalet Twoich towarów lub usług jest dość nudne. Daj Klientom coś, co będzie dla nich dodatkową wartością. Podziel się z nimi inspirującym filmem lub ciekawym artykułem. Jeżeli będzie to dla nich pomocne, chętnie podzielą się treścią ze swoimi znajomymi.

Pamiętaj, że Facebook to komunikacja obustronna. Bądź cały czas w kontakcie z fanami i angażuj ich poprzez publikację interesujących treści.

Tagi: Facebookfanpagekomunikacjasocial mediastrategia
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In