• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Zadbaj o wysoką pozycję

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

niedziela, 25 maja, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Zadbaj o wysoką pozycję

przez Redakcja Bizrun.pl
31 stycznia 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
111
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Menedżerowie aż 90 proc. firm korzystających z pozycjonowania stron internetowych wskazali, że poprawia ono zarówno pozycję konkurencyjną firmy, jak i jej rozpoznawalność na rynku, zwiększając tym samym skuteczność dotarcia do klientów.

Z wyników badań przeprowadzonych przez zespół badawczy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu wynika, że promocja w sieci przynosi właścicielom firm wiele korzyści.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

WAŻNE! W celu wyróżnienia się na tle konkurencji, w pierwszej kolejności należy zatroszczyć się o podstawowe sprawy związane z obecnością firmy w wirtualnym świecie. Jedną z nich jest optymalizacja strony www.

Działania związane z dostosowaniem jej kodu i treści pod kątem wyszukiwarek internetowych, powinny poprzedzać promocję w sieci. Korzystnie wpływają one bowiem na efektywność pozycjonowania.

Dla ponad połowy respondentów, którzy wzięli udział w badaniach, pozycjonowanie cechuje się niskim jednostkowym kosztem dotarcia do klientów.

Zdobycie dobrej pozycji w wynikach wyszukiwania bywa niekiedy trudne, czasochłonne i kosztowne. Dlatego tak istotny okazuje się w tym wypadku wybór właściwych słów kluczowych, które są nieodłącznym elementem SEO.

Przede wszystkim powinny one być dopasowane do zawartości danego portalu www. Proces ten ma ogromny wpływ na widoczność serwisu w sieci, czyli konkurencyjność firmy w Internecie, a tym samym i w realnym świecie.

– Należy zdecydować się na takie wyrażenia, które najlepiej charakteryzują działalność danego przedsiębiorstwa. Warto zastanowić się zatem, które frazy przyniosą maksymalne korzyści, a tym samym będą mieć najlepszy wpływ na jej konkurencyjność. Z drugiej jednak strony powinny one odpowiadać możliwościom danej firmy – przekonuje Sebastian Kopeć, ekspert ds. pozycjonowania firmy Procreate Sp. z o.o.

Powszechnie uważa się, że aby skutecznie przeprowadzać działania marketingowe, należy postawić się na miejscu klienta i spróbować przewidzieć jego ruchy w sieci. Planując kampanię promocyjną nie sposób przewidzieć jednak wszystkich możliwości. Takie działanie generowałoby zresztą zbyt wysokie koszty.

– Rozwiązaniem w takiej sytuacji są linki sponsorowane, które przy odpowiedniej konstrukcji, mogą wyświetlać się nawet dla nieograniczonej liczby słów kluczowych. Odpowiedni dobór strategii promocyjnej i znajomość kilku wspomnianych sposobów są kluczem do osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w sieci – podsumowuje ekspert firmy Procreate.

Źródło: Badania przeprowadzone przez zespół badawczy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w listopadzie 2011 roku na próbie 121 respondentów będących klientami Procreate Sp. z o.o.

Przeczytaj także: Pozycjonowanie gratis

fot. Getty Images

Tagi: pozycjonowaniestrona www
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • ZUS Inspektorat w Zawierciu

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Znaleźliśmy przyjaciół wśród klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In