• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Zawirusuj potencjalnych klientów

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 30 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Zawirusuj potencjalnych klientów

przez Redakcja Bizrun.pl
6 lutego 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
112
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Film musi prezentować historię, lecz nie może być ona za długa. Jeżeli trwa więcej niż 2 minuty, warto podzielić ją na kilka części. Ważne jest także, żeby przekaz nie był zdominowany przez markę czy widoczne produkty – trzeba pomyśleć, w jakich miejscach można je do filmu przemycić.

Marketing wirusowy może stać się także elementem kampanii teaserowej, w której widz zostaje zaintrygowany niejednoznacznym przekazem.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Kampania taka składa się zazwyczaj z dwóch odsłon – pierwsza ma na celu zaciekawić użytkownika swoją niecodziennością, w drugiej natomiast podawany jest komunikat właściwy. Aby zwiększyć moc oddziaływania filmu, należy inicjować i stymulować dyskusje na jego temat.

Promuj virala w sieci

Najpopularniejszymi miejscami, w których można prowadzić kampanię wirusową są blogi, serwisy społecznościowe, listy dyskusyjne, serwisy wideo, komunikatory.

Po dodaniu materiału np. w serwisie YouTube, należy zająć się jego promowaniem np. na portalach społecznościowych.

UWAGA! Najlepiej, by link do filmu wrzucić nie na profil firmowy, tylko prywatny, by nie kojarzyć przekazu z reklamą.

Dodany przez nas filmik zobaczą wszyscy nasi znajomi. Jeżeli któryś z nich się nim zainteresuje, doda go także do swojego profilu, a filmik widoczny będzie dla wszystkich znajomych naszego znajomego.

Jeżeli film zostanie uznany za godny polecenia, kolejne osoby także podejmą pożądane przez nas działanie, to zaś wytworzy łańcuch reakcji, rozszerzany na następnych znajomych – wirus rozprzestrzeni się.

Głównymi powodami, które sprawiają, że ten marketing wirusowy zyskuje na popularności są relatywnie niskie koszty i możliwość uzyskania lepszych efektów promocyjnych niż w przypadku tradycyjnych metod.

Źródło: Livingmedia

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: marketing wirusowyvideoviral
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In