W marcu 2013 spółka Wind Mobile wprowadziła nową odmianę swojego flagowego produktu reklamy mobilnej – Reklamówkę dla Firm. Nowy produkt pozwala na zamianę sygnału oczekiwania na połączenie w telefonach firmowych na dowolny przekaz marketingowy.
W ten sposób każda rozmowa klienta z pracownikiem firmy jest okazją do skutecznego budowania wizerunku lub wspierania działań sprzedażowych. Jeden z najbardziej korzystnych współczynników ceny do efektywności pośród dostępnych mediów gwarantuje szybki zwrot z inwestycji. Reklamówka dla Firm może być wykorzystywana zarówno przez duże korporacje, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa.
W celu przyspieszenia rozwoju Reklamówki dla Firm, Spółka Wind Mobile przygotowała specjalizowane oferty branżowe. W pierwszej kolejności nacisk został położony na branżę motoryzacyjną, a w szczególności na dealerów samochodów.
Reklamówka dla firm pozwala na wykorzystanie innowacyjnego medium Wind Mobile na bazie telefonów pracowników, a następnie w miarę potrzeb zwiększanie zasięgu na setki tysięcy konsumentów z wykorzystaniem bazy fanów Reklamówki.
Fot. Getty Images