• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Sekret profesjonalnej obsługi klienta

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 29 marca, 2023
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Sekret profesjonalnej obsługi klienta

przez Redakcja Bizrun.pl
19 maja 2014
w dziale: Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
74
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Dobra obsługa klienta jest podstawą każdego biznesu. Oferty promocyjne, rabaty i cała reszta chwytów marketingowych mogą przynieść ci wielu nowych klientów, jednak najważniejszą kwestią jest, aby sprawić, żeby klient chciał do Ciebie wrócić. W innym przypadku, Twoja firma nie będzie rentowna zbyt długo.

Dobra obsługa klienta sprawia, że klient wraca. Zadowolony Klient, często dzieli się pozytywną opinią na temat produktów i usług z innymi osobami. Dbając o wysoki poziom obsługi, nie tylko zyskujesz stałych Klientów, ale sprawiasz, że będą pojawiali się także nowi.

Powiązane wiadomości

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Jak dogonić polskiego e-konsumenta?

Zwycięstwo marketingu nad teorią gier

Jeśli jesteś dobrym sprzedawcą, możesz sprzedać to, co chcesz i komu chcesz. Jednak Twoje podejście do obsługi klienta, decyduje o tym czy kiedykolwiek coś jeszcze sprzedasz tej osobie. Istotą dobrej obsługi klienta jest tworzenie relacji z klientami dzięki, której poczuje się on wyjątkowy i wysłuchany.

Jeśli naprawdę chcesz mieć dobrą obsługę klienta, wszystko, co musisz zrobić, to upewnić się, że postępujesz zgodnie z poniższymi zasadami:

Odbierz telefon

Gdy nie masz czasu na takie kwestie, znajdź osoby, które zrobią to za Ciebie. Kontakt telefoniczny jest zdecydowanie wygodniejszą formą dla obu stron.

Nie składaj obietnic, chyba że potrafisz ich dotrzymać

Niezawodność jest kluczem do dobrych relacji z klientami. Jeśli mówisz: „Twoje nowe meble będą dostarczone we wtorek”, upewnij się, że nic nie stoi na przeszkodzie, żeby dostawa dotarła na czas. Jeżeli jest inaczej, nie okłamuj klienta, bo skutki będą opłakane.

Słuchaj swoich klientów

Czy jest coś bardziej irytującego, niż mówienie komuś, czego potrzebujesz lub jaki jest Twój problem, a następnie odkrycie, że dana osoba nie zwraca uwagi na to, co mówisz i musisz tłumaczyć jeszcze raz? Szczególnie dotyczy to klientów, którzy płacą za Twoje produkty i usługi. Poświęć czas na rozmowę klientem, pokaż mu, że słuchasz tego, co mówi i zależy ci na rozwiązaniu jego problemu.

Rozpatruj skargi

Taktyka polegająca na twierdzeniu, że nigdy nie da się zadowolić się wszystkich, mimo że jest prawdziwa, w tej sytuacji nie jest najlepszym wyborem. Wysłuchuj wszystkich skarg i udzielaj odpowiedzi, bo nawet niezadowolony z zakupu klient, może do Ciebie wrócić ze względu na relacje, jakie z nim utrzymujesz.

Doszkalaj swoich pracowników

Można zrobić to samemu lub wynająć kogoś, kto przeprowadzi takie szkolenie. Naucz swoich pracowników rozmawiać z klientem w odpowiedni sposób, sprawdzaj ich wiedzę na temat towarów i usług w Twojej ofercie i motywuj do pracy. Zadowoleni i zmotywowani pracownicy, są pozytywnie nastawieni do swoich obowiązków, co przekłada się na jakość obsługi.

Podejmuj dodatkowe działania

Na przykład, gdy ktoś wchodzi do sklepu i pyta o dany produkt, oprócz udzielenia odpowiedzi na temat tego produktu, warto wciągnąć klienta w rozmowę i dopytać o jego potrzeby.

Dorzuć coś ekstra

Czy jest to będzie kupon rabatowy na następne zakupy, czy dodatkowe informacje na temat sposobu korzystania z produktu, klient z pewnością to doceni w mniejszym lub większym stopniu.

Tagi: firmaobsługa klientaporadywskazówkiwłasny biznes
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Allegro + ryczałt = prosty biznes

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Przywództwo jak sztuki walki

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Co zrobić, gdy bateria w laptopie krótko trzyma?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Uniwersytet kontra Politechnika, czyli trudne decyzje studentów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In