8 maja br. miała miejsce oficjalna premiera nowej odsłony serwisu Brief.pl. Serwis ma się charakteryzować nowoczesnym designem graficznym, nowymi formatami reklamowymi oraz nowym podziałem na kategorie.
Pierwsza z nich, „Aktualności”, zawiera newsy ze świata biznesu, reklamy i marketingu. Znaleźć tam można również informacje dotyczące nowych inwestycji i transferów pracowników. To źródło komentarzy do aktualnych wydarzeń, zarówno z branży marketingowej, biznesowej, jak i gospodarki.
W kategorii „Ludzie” można przeczytać wywiady oraz zobaczyć sylwetki osób ze świata biznesu. Prezentowani są zarówno prezesi największych firm w Polsce, jak również osoby, które dopiero zaczynają realizować marzenia o własnej firmie.
Zakładka „Inspiracje” to najciekawsze, zdaniem autorów, przykłady działań marketingowych i promocyjnych z Polski i ze świata. Kategoria przedstawia również startupy i analizy przypadków.
Kolejny dział, „Technologie” zawiera nowości dotyczące zarówno sprzętu, jak i oprogramowania, natomiast „CSR” dostarcza informacje o tym, jak prowadzić społecznie odpowiedzialny biznes.
Ostatnia kategoria w menu głównym, „Wiedza”, to wszelkiego rodzaju opracowania, badania, raporty przygotowywane przez magazyn Brief oraz partnerów merytorycznych magazynu. W zakładce można znaleźć również recenzje książek i e-booków.
W ciągu miesiąca na stronie ma się pojawiać około 100 nowych treści. Najciekawsze z nich będą również promowane w kanałach społecznościowych: Facebook, LinkedIn, Twitter. Część materiałów będzie zamieszczana w postaci własnych materiałów wideo realizowanych przez studio Brief TV.