Amerykańska wokalistka Lana Del Rey podpisała kolejny kontrakt reklamowy. We wrześniu gwiazda będzie promować nowy model Jaguara F-Type.
– Jaguar przyciąga swoim unikalnym połączeniem autentyzmu i nowoczesności, cech, które odnaleźliśmy także w Lanie Del Rey i jej twórczości – zapowiedział Adrian Hallmark, szef spółki Jaguar Global Brand.
Tymczasem Lana zajęta jest promowaniem jesiennej kolekcji szwedzkiego producenta odzieży H&M. Na ulicach pojawiły się już pierwsze billboardy z wokalistką odzianą w różowy sweterek z angory, który ma być największym hitem kolekcji.
Piosenkarka nagrała na potrzeby kampanii własną wersję standardu „Blue Velvet”, do którego teledysk wyreżyseruje znany ze współpracy z Madonną, Johan Renck.
Lana Del Rey popularność zdobyła latem ubiegłego roku autorską piosenką i teledyskiem „Video Games”. Jej debiutancka płyta „Born To Die” wydana na początku 2012 roku uplasowała się w czołówce muzycznych bestsellerów na całym świecie; w Polsce uzyskała status platynowej.
Piosenkarka zdobyła uznanie znawców mody swoim wizerunkiem oraz estetyką wideoklipów nawiązujących do lat 50.
Fot. H&M