Freebee – multipartnerska platforma programów lojalnościowych – rozpoczyna współpracę z marką odzieżową Simple Creative Products, obejmującą 46 salonów w całej Polsce.
Freebee umożliwia korzystanie z programów lojalnościowych w sposób dowolny: za pomocą jednej karty plastikowej Freebee – która działa w wielu miejscach – oraz karty mobilnej w aplikacji na smartfony.
Wersja mobilna Freebee zapewnia dodatkową, wygodną funkcję digitalizacji plastikowych kart lojalnościowych oferowanych przez sieci handlowe czy usługowe, czyli tworzenia elektronicznego schowka na wszystkie karty. Właśnie tę drugą możliwość zaoferuje Simple CP swoim klientkom.
Twórcy Freebee zwracają jednak uwagę, że jeszcze nie wszystkie skanery, używane obecnie w Polsce przez różne sieci, gwarantują klientom możliwość skanowania z ekranów telefonów komórkowych.
– Dokładamy wszelkich starań, by zdigitalizowane karty lojalnościowe można było skanować w jak największej liczbie punktów także innych sieci. Jesteśmy po rozmowach z wieloma firmami, które prowadzą programy lojalnościowe w oparciu o karty plastikowe. Części z nich tak spodobała się nasza aplikacja, że są gotowe wymienić skanery specjalnie na poczet współpracy z Freebee, podobnie jak już to zrobiło Simple CP – wyjaśnia Aymeric Monod-Gayraud, prezes zarządu New Media Ventures, twórcy Freebee.
Wdrożenie Freebee w salonach Simple CP poprzedził szereg przygotowań, mających na celu zapewnienie maksymalnego komfortu digitalizacji i korzystania z elektronicznych wersji kart Simple Club.
Po pierwsze, wymieniono skanery w części salonów na takie, które są wstanie odczytywać kody z ekranu telefonu. Opracowano dedykowane materiały marketingowe, promujące Freebee jednocześnie uwzględniające charakter marki Simple CP. Przeprowadzono szkolenia personelu Simple CP.
Freebee to multipartnerska platforma programów lojalnościowych, w pełni oparta na technologiach mobilnych. Partnerzy Freebee – bez ponoszenia kosztów inwestycji – mogą prowadzić w pełni autonomiczny, profesjonalny program lojalnościowy, którego zasady ustalają sami.
Partnerzy otrzymują od Freebee tablety wraz z dedykowanym oprogramowaniem, zestawy kart plastikowych oraz pakiet materiałów marketingowych (POS). Aplikacja Freebee dla klientów dostępna jest za darmo na iPhony w sklepie AppStore oraz na smartfony z systemem Android w sklepie Google Play.