• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Kobiety coraz bardziej zainteresowane elektroniką

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 2 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Kobiety coraz bardziej zainteresowane elektroniką

przez Redakcja Bizrun.pl
28 marca 2012
w dziale: Rozwój, Shopping
0
0
POLECEŃ
167
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Jaki sprzęt elektroniczny cieszy się największym zainteresowaniem kobiet? W sklepie z elektroniką kobiety najczęściej wybierają e-booki, iPody i odtwarzacze mp3. Najnowszym trendem w świecie elektroniki są ultrabooki. Czy kobiety sięgną i po nie?

59 proc. kupujących czytniki e-booków stanowią kobiety, jak wynika ze statystyk prowadzonych przez sklep internetowy OleOle.pl.

Powiązane wiadomości

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

Jak dobrze zacząć dzień?

Nadal 40 proc. klientów decydujących o zakupie pralki, zmywarki, lodówki czy innych sprzętów AGD stanowią kobiety. Mężczyźni natomiast dominują jako klienci w kategorii sprzętu RTV – stanowią 77 proc. klientów. Mimo to, statystyki mogą wskazywać na pewien przełom.

W ubiegłym roku wśród kupujących iPady i tablety kobiety stanowiły 14 proc. , wśród kupujących zestawy kina domowego – 18 proc., a wśród klientów iPodów i odtwarzaczy mp3 – 36 proc.

Współczesna kobieta sama decyduje co kupić i jak zorganizować sobie czas. Przykładowy czytnik e-booków jest dodatkiem wypełniającym wolne chwile. Oprócz czytania książek, można na nim przeglądać ulubione czasopisma, śledzić bieżące wydarzenia i sporządzać notatki. Cała biblioteka zamknięta zostaje w małym i lekkim urządzeniu, które po schowaniu do torebki, jest zawsze pod ręką…

Kobiety coraz częściej kupują również aparaty cyfrowe (27 proc.) i lustrzanki (25 proc.).

– Coraz częściej młode, niezależne i ambitne kobiety zarówno w pracy jak i życiu osobistym interesują się stroną techniczną kupowanego urządzenia. Chcą mieć pewność, że zakupiony sprzęt spełnił ich oczekiwania. Design jest również istotnym czynnikiem przy dokonywaniu zakupu – komentuje Natalia, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, początkująca fotografka.

– Rzeczywiście, myślę ze kobiety coraz częściej dokonują „świadomego” wyboru sprzętu. Jeżeli same mają wątpliwości, proszą o radę najbliższych, znajomych, albo szukają odpowiedzi w internecie. Dokonując wyboru pierwszego sprzętu postępowałam w ten właśnie sposób. Strona techniczna była dla mnie niezwykle istotna – dodaje.

Dla pań, które nie lubią lustrzanek cyfrowych ze względu na ich rozmiar i skomplikowaną obsługę, dobrym rozwiązaniem są aparaty kompaktowe, ale z wymienną optyką. Łączą zalety lustrzanek (jakość zdjęć i możliwości) z plusami zwyczajnych kompaktów (waga, rozmiar i łatwość obsługi). Od obydwu wymienionych odróżniają się stylistyką.

27 proc. sumy wszystkich urządzeń mobilnych nabywanych w sklepie internetowym OleOle.pl stanowią te zakupione przez kobiety – 18 proc. z tego stanową smartfony. Najwięcej tego rodzaju urządzeń kupują panie w województwie mazowieckim, a najmniej mieszkanki z województwa opolskiego, podkarpackiego i pomorskiego.

Idealnie wyprofilowane kształty, perfekcyjne wykonanie, stylowe piękno… Tym razem to nie kolejna para butów, lecz komputer – ultrabook. Wprowadzony przez Intel do regularnej sprzedaży w 2011, prawdopodobnie znacząco wpłynie na rynek komputerów przenośnych. Ultrabooki, które z założenia są wydajne, niezwykle lekkie i bardzo szybkie, kuszą coraz większą liczbę potencjalnych nabywców.

Ultrabooki wyglądają tak, jakby zostały stworzone dla kobiet.

– Mężczyźni akceptują toporność tradycyjnych modeli laptopów, panie natomiast poszukują czegoś, co ma szansę być w pełni sprawnym, ale jednocześnie stylowym urządzeniem. Kobiety nie chcą kompromisów, chcą rzeczy perfekcyjnych. Ultrabooki są szansą na sprostanie ich wysokim wymaganiom – komentuje Tomasz Żelazny z OleOle.pl.

Paniom spodobać się może nie tylko elegancki design oraz kompaktowość. Każdy model zmieści się w damskiej torebce, a jej właścicielka nie odczuje ciężaru komputera. Technologiczna nowinka waży niewiele ponad 1 kilogram. Warta uwagi jest także długa żywotność baterii, która wytrzymuje nawet do 8 godzin pracy. Ładowarka zatem może zostać w domu. Nie będzie stanowić dodatkowego balastu w i tak ciężkiej już torbie.

Fot. Getty Images

Tagi: hi-techkobietyrtvtrendyzakupy
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In