Po raz czwarty Rossmann przygotował kalendarz ze zdjęciami pracownic firmy w stylizacjach nawiązujących do czterech pór roku.
– Jesteśmy firmą drogeryjną, a zdecydowana większość naszych klientów i pracowników to kobiety. Dlatego projekt wpisuje się idealnie w naszą strategię komunikacji – przekonuje Marek Maruszak, prezes zarządu firmy Rossmann.
12 modelek wybrano spośród prawie 200 zgłoszeń. Pracownice Rossmanna prezentują różne odsłony makijażu na każdą porę roku. Danej aurze zostały zadedykowane trzy stylizacje.
W tym roku niespodzianką dla posiadaczy kalendarza są zawarte w nim praktyczne informacje dotyczące tego, w jaki sposób dobierać makijaż do danego typu urody – wszystko pokazane na przejrzystych graficznych szkicach.
Kulisy produkcji kalendarza można znaleźć na oficjalnym profilu Rossmanna na portalu Pinterest. Sesja making-off, a także zdjęcia z drukarni dostępne są pod adresem: www.pinterest.com/rossmannpolska.
Koncepcję kreatywną kalendarza stworzyło Biuro Oryginalnych Rozwiązań. Fotografie wykonał Wojciech Olszanka.
Kalendarz jest publikacją wewnętrzną, w związku z czym nie trafi do sprzedaży.
MW