„Firmer” – to nazwa nowego, bezpłatnego magazynu dla właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, którego wydawcą jest spółka NNV.
Magazyn będzie publikowany co miesiąc, wyłącznie w formie elektronicznej i dostępny na stronie Firmer.pl. Jego pierwszy numer trafił już do ponad 150 tysięcy firm zarejestrowanych na portalu Firmy.net.
Czytelnicy „Firmera” znajdą w nim bieżące informacje o najciekawszych wydarzeniach na rynku z punktu widzenia przedsiębiorcy, a także wiele praktycznych porad i inspiracji.
I tak, w debiutanckim numerze magazynu można przeczytać m.in. wywiad z Arturem Kurasińskim – przedsiębiorcą wybranym przez The Next Web inwestorem 2012 roku, a także z Maciejem Oleksym – znanym blogerem i jednocześnie prezesem jednej ze spółek córek NK.pl. Obaj opowiadają o powodach, dla których warto wykorzystać internet w prowadzeniu własnego biznesu i dzielą się swoimi doświadczeniami w tym obszarze.
Redakcję „Firmera” szczególnie interesuje problematyka prowadzenia własnego biznesu, w tym zagadnienia związane z zarządzaniem i promocją, zwłaszcza w sferze online. Ciekawe tematy lifestylowe również mają spore szanse na znalezienie w magazynie swojego miejsca.
– W naszych zamierzeniach „Firmer” jest pewnego rodzaju inwestycją w integrację środowiska MŚP – mówi Marek Dornowski, zarządzający działem komunikacji NNV, który pełni jednocześnie funkcję redaktora naczelnego „Firmera”.
– Chcemy dotrzeć do jak największej liczby małych i średnich przedsiębiorców. W „Firmerze” znajdą oni podany w bardzo przejrzystej i atrakcyjnej formie materiał, który może być dla nich inspiracją i rozrywką – dodaje Dornowski.
Na stronie www.firmer.pl magazyn jest dostępny w wersji PDF, HTML a także w formacie ISSUU.