• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

4 elementy, które musi mieć Twoja wizytówka.

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 29 marca, 2023
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

4 elementy, które musi mieć Twoja wizytówka.

przez Redakcja Bizrun.pl
17 lipca 2015
w dziale: Kariera, Rozwój, Startuj, Zanim zaczniesz
0
0
POLECEŃ
120
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Wizytówki są jednym z najbardziej podstawowych narzędzi w środowisku biznesowym. Głównym zadaniem wizytówki jest przekazanie najważniejszych informacji o nas. Zobacz co powinno się na niej znaleźć, aby zachęcić do kontaktu potencjalnych Klientów.

Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Zanim ktokolwiek spojrzy na Twoje stanowisko czy dane kontaktowe, najpierw przeanalizuje ogólny wygląd wizytówki. Czy projekt jest schludny? Czy wszystko jest zadrukowane w estetyczny sposób? Właściwie zaprojektowana wizytówka dobrze świadczy o Tobie oraz o produktach i usługach, które oferujesz. Nieprofesjonalny wygląd sprawia, że potencjalny Klient kilka razy zastanowi się zanim wykona telefon lub napisze maila.

Powiązane wiadomości

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Imię i nazwisko

Wizytówka musi mówić kim jest jej właściciel. Gdy ktoś po jakimś czasie natrafi na Twoją wizytówkę, bez problemu sprawdzi do kogo ona należy.

Stanowisko

Wizytówka musi wskazywać czym się zajmujesz. Krótki opis stanowiska i obowiązków sprawią, że osoba, która otrzyma Twoją wizytówkę będzie wiedziała czym się zajmujesz.

Dane kontaktowe

Wizytówka musi zawierać informacje, które umożliwią kontakt z Tobą. Warto udostępnić kilka możliwości nawiązania kontaktu, np. za pomocą telefonu i maila oraz portali społecznościowych. Liczą się zarówno tradycyjne metody, jak i wykorzystanie nowoczesnych kanałów komunikacji takich jak: LinkedIn czy Twitter.

Wolna przestrzeń

Wizja wykorzystania całej, dostępnej przestrzeni na wizytówce jest niezwykle kusząca. Warto pamiętać, że istotną kwestią przy jej projektowaniu jest czytelność. Więcej wolnej przestrzeni sprawia, że przekaz jest jasny i przejrzysty.

Tagi: bizneswizytówka
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Allegro + ryczałt = prosty biznes

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Przywództwo jak sztuki walki

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Co zrobić, gdy bateria w laptopie krótko trzyma?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Uniwersytet kontra Politechnika, czyli trudne decyzje studentów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In