• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Dlaczego ktoś miałby zainwestować w Twój biznes?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Dlaczego ktoś miałby zainwestować w Twój biznes?

przez Redakcja Bizrun.pl
11 maja 2012
w dziale: Startuj, Zanim zaczniesz
0
0
POLECEŃ
211
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Profesjonalny zespół. Dla aniołów biznesu równie ważny jak pomysł może być także zespół ludzi, którzy mają go zrealizować. Pomysł, nawet najbardziej innowacyjny, pozostaje wyłącznie pomysłem – wartości nabiera dopiero podczas realizacji. Dlatego ważne jest, czy pomysłodawcy naprawdę będą w stanie wytrwać przy wielomiesięcznym, a najczęściej kilkuletnim wdrażaniu projektu (wytrwałość, motywacja) i czy mają ku temu umiejętności (wykształcenie, zainteresowania) oraz doświadczenie (wcześniej realizowane projekty). Największe szanse na pozyskanie finansowania będą miały grupy ludzi, którzy mogą pochwalić się już jakimiś sukcesami, choćby takimi, które zostały zrealizowane na małą skalę. Dobrze też, jeśli nowy pomysł wiąże się w jakiś sposób z wcześniejszymi doświadczeniami zaangażowanych osób. Mistrz świata w pływaniu, który nagle chce zamienić sport na tworzenie platformy społecznościowej może nie być przekonujący, chyba że zbierze zespół specjalistów z doświadczeniem w social media. W takich okolicznościach jego sportowe zacięcie może jednak stać się atutem, który zapewni grupie konkurencyjną przewagę.

Właściwy pomysł. Właśnie tak – nie innowacyjny, nie rewelacyjny a „właściwy”. Inwestor, do którego się zgłaszasz, powinien mieć doświadczenie w branży, w której chcesz działać lub przynajmniej być tą branżą zainteresowany. Różni inwestorzy interesują się innymi dziedzinami i zainteresowani są różnymi kwotami inwestycji. Różne mogą być też pobudki, jakimi się kierują. Zastanów się więc, co Twój upatrzony anioł biznesu zyska, jeśli zechce wejść w Twój biznes. Może mu zależeć na tym, by wejść na rynek z zupełnie nowym produktem lub usługą, ale równie mocno może być zainteresowany, by np. udoskonalić swój biznes, rozszerzyć go lub w inny sposób włączyć Twój pomysł do swojej działalności. Może też postrzegać swój interes w inny sposób – czasem inwestor woli wyłożyć pieniądze na pomysł, na którym nie specjalnie mu zależy, bo boi się, że w razie odmowy zawiedziony pomysłodawca uda się do konkurencji, a to mogłoby okazać się dla niego (niedoszłego inwestora) znacznie bardziej kosztowne…

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Udając się na spotkanie z inwestorem, powinieneś doskonale wiedzieć, z kim będziesz miał do czynienia. Dzięki temu dostosujesz prezentację do konkretnych oczekiwań i skupisz się na tych atutach swojego pomysłu, które mogą być najbardziej przekonujące w tych konkretnych, niepowtarzalnych okolicznościach.

UWAGA! Oznacza to, że jeśli zamierzasz zainteresować swoim projektem kilku inwestorów, za każdym razem powinieneś przygotować nieco inną prezentację!

Marcin Pietraszek

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: aniołowie biznesuinwestorstartup
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In