• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak stać się rozchwytywanym freelancerem?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak stać się rozchwytywanym freelancerem?

przez Redakcja Bizrun.pl
28 listopada 2012
w dziale: Pomysły na biznes, Startuj
0
0
POLECEŃ
769
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Dla 64 proc. ważne jest doświadczenie freelancera, 70 proc. deklaruje, że bardzo istotna jest dla nich możliwość przyjrzenia się dotychczasowym projektom czy realizacjom, jakie ma na swoim koncie wykonawca. 58 proc. ankietowanych chciałoby zapoznać się z rekomendacjami innych klientów freelancera.

Dlatego na stronie internetowej freelancera, na jego ogólnodostępnych profilach w portalach społecznościowych czy branżowych bazach firm i wykonawców warto zadbać o przedstawienie takich danych.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Tego typu informacje powinny się też znaleźć w ofercie, jaką wykonawca kieruje do przedsiębiorcy czy firmy ubiegając się o realizację danego projektu. 32 proc. spośród uczestników badania Getak.pl deklaruje bowiem, że zwraca uwagę na poziom i jakość dostarczonych materiałów ofertowych. Oczywiście, wśród wysoko sklasyfikowanych kryteriów znalazło się kryterium ceny, które podobnie jak kwestia doświadczenia, zaznaczone zostało przez 64 proc. biorących udział w ankiecie.

– Środowisko freelancerów powinno wziąć sobie do serca odpowiedzi, jakie zaznaczali przedsiębiorcy w odpowiedzi na pytania o kryteria, jakimi kierują się wybierając ofertę – przekonuje jeden ze współtwórców Getak.pl, Radosław Kobus.

– Najważniejsze elementy, na jakie zwracają uwagę potencjalni klienci freelancerów to cena, doświadczenie, referencje i portfolio. Ceny, jakie proponują za wykonanie danego projektu czy zadania wykonawcy, są często kością niezgody w samym środowisku freelancerów. Wielu z nich uważa, że niektórzy (mniej profesjonalni) wykonawcy celowo zaniżają ceny oferowanych usług, po to tylko, aby zyskać kolejne zlecenie. Nie warto celowo zaniżać oferty cenowej, po to tylko, żeby zdobyć zlecenie. W końcu nikt nie chce przez całe życie pracować za kilka złotych, a klient nie zgodzi się zapłacić za podobną usługę więcej, jeśli raz ją otrzyma prawie za darmo. Zdrowy rozsądek jest sprzymierzeńcem zarówno wolnych strzelców jak i zarządzających firmami, którzy szukają „dobrych”, wolnych fachowców. W czasach „zaciskania pasa” zdolny i doświadczony freelancer może okazać się dla wielu firm doskonałym rozwiązaniem na niedobór kadry – uważa Kobus.

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: freelancerofertazlecenie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In