• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak zaplanować przychody w firmie?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak zaplanować przychody w firmie?

przez Redakcja Bizrun.pl
4 stycznia 2012
w dziale: Startuj, Zanim zaczniesz
0
0
POLECEŃ
556
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Zwróć uwagę na lokalizację konkurencyjnych obiektów oraz ich asortyment. Myśl o tym, co mógłbyś zrobić lepiej w swoim sklepie i czy miałbyś u siebie coś dla tych klientów, którzy od konkurencji wychodzą z niczym.

Jeśli twoim biznesem ma być np. portal internetowy lub czasopismo – na podstawie cennika konkurenta oszacuj ile zarabia na reklamach. Weź przy tym pod uwagę rabaty, które mogą dochodzić nawet do 50%.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Zbadaj grupę docelową

Powinieneś ustalić, dla kogo chcesz pracować, a więc, do jakiej grupy docelowej będą skierowane twoje produkty lub usługi. Nie zakładaj, że do wszystkich, bo to niemożliwe. W jakim wieku będą twoi klienci? Z jakim wykształceniem? Z jakimi dochodami? Ile obecnie wydają na takie usługi, jakie chcesz im oferować?

Jeśli nie wiesz, możesz spróbować na własną rękę przeprowadzić ankietę, dzięki której sprawdzisz preferencje np. 100 osób zróżnicowanych pod względem wieku, wykształcenia i statusu materialnego.

Możesz też posiłkować się danymi GUS. Wiedząc, kto może być twoim klientem, spróbuj ustalić, ile takich osób będzie w twoim zasięgu.

Jeśli planujesz biznes lokalny – ilu potencjalnych klientów mieszka w twoim mieście, na twoim osiedlu. Jeśli to biznes ogólnokrajowy – ile takich osób jest w Polsce. Ta liczba to twój rynek.

A twoje możliwości? Czy twoim celem jest zdobyć 1% czy 10% rynku? Oblicz, jaki procent tego tortu musisz pozyskać, by biznes zaczął być opłacalny.

Sprawdź twarde dane

W przypadku dużych firm ich raporty finansowe publikowane są w Monitorze Polskim B. A to oznacza, że każdy może mieć dostęp do tych danych. Istnieje też możliwość zamówienia raportu o danym przedsiębiorstwie w firmie, która takie informacje przygotowuje na zlecenie. Znając wyniki finansowe firm działających w tej samej branży, będziesz wiedział, czy określona działalność jest zyskowna, czy może przynosi straty.

Strona 2 z 3
Poprzedni123Następny
Tagi: biznesplanplanowaniestrategiaszacowanie przychodów
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In