• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak zarobić na cudzym nieszczęściu?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 9 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak zarobić na cudzym nieszczęściu?

przez Redakcja Bizrun.pl
22 sierpnia 2012
w dziale: Pomysły na biznes, Startuj
0
0
POLECEŃ
521
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Aby zarabiać więcej, trzeba także więcej zainwestować. Ważne jednak, że nawet jako właściciel przychodni czy ośrodka rehabilitacji, nie musisz być specjalistą od kwestii medycznych, choć powinieneś poważnie interesować się branżą. Prowadząc taki ośrodek, Twoja rola skupi się na kwestiach organizacyjnych, w tym na zapewnieniu odpowiedniego sprzętu i dobrej obsługi klienta. Tak jak w wypadku pielęgniarek, z lekarzami i rehabilitantami także możesz rozliczać się prowizyjnie – przy czym tutaj stawki za daną usługę lub czas pracy specjalisty będą znacznie wyższe.

Wsparcie mentalne

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Na podobnych zasadach może funkcjonować poradnia psychologiczna lub ośrodek coachingowy. Wiele osób gotowych jest dużo zapłacić za to, by godny zaufania specjalista pomógł im rozwiązać palące problemy i wsparł w osobistym rozwoju.

Indywidualne, godzinne spotkanie z psychoterapeutą lub coachem kosztuje najczęściej od 60 do 300 zł, ale w renomowanych ośrodkach ceny osiągają znacznie wyższy poziom.

Dysponując dostępem do odpowiednich specjalistów, w swojej ofercie możesz umieścić także warsztaty rozwoju osobistego oraz szkolenia. Nawet, jeśli nie będą one drogie, zysk może być pokaźny.

Weekendowe warsztaty dla 10 osób, z których każda zapłaci 500 zł, pozwoli na osiągnięcie przychodu 5.000 zł w ciągu dwóch dni. Jeśli zgłosi się 20 osób, do podziału będzie 10.000 zł. Jeśli umówisz się z prowadzącym, że za pozyskanie klientów i organizację szkolenia pobierzesz 30 proc. prowizji, wówczas Twoja firma pozyska 1,5-3 tys. zł tylko z jednego takiego wydarzenia. Przy ustalaniu podziału wpływów warto jednak uwzględnić koszty wynajęcia sali wykładowej, promocji, drukowania materiałów szkoleniowych, a czasem także cateringu dla uczestników.

Wspieranie klientów w ich rozwoju osobistym lub zawodowym może przybrać także zupełnie inną formułę. Możesz pisać i/lub wydawać poradniki psychologiczne lub biznesowe. Dobrze wówczas, aby tytuł danej książki w jasny sposób określał, jaki problem czytelnik rozwiąże dzięki danej publikacji. Wiele osób znacznie chętniej sięgnie po książkę, która obiecuje konkretne efekty, niż po interesującą powieść, która kusi „jedynie” miłą lekturą.

Strona 2 z 3
Poprzedni123Następny
Tagi: inspiracjapomysł
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In