• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak zostać milionerem? 7 kroków

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

21 °c
Columbus
wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak zostać milionerem? 7 kroków

przez Redakcja Bizrun.pl
11 kwietnia 2013
w dziale: Startuj, Zanim zaczniesz
0
0
POLECEŃ
410
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Jak zostać milionerem? Zostań przedsiębiorcą. Jak? To proste, jeśli będziesz przestrzegał kilku zasad – twierdzi Anna Hejka.

1. Bądź wizjonerem lub eliminuj bolączki jak Steve Jobs czy Richard Branson. Jednak dopóki nie zdobędziesz autorytetu, nie wyprzedzaj swojej epoki, bo „ewangelizacja” rynku jest niemożliwa bez charyzmy.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

2. Stań się przedsiębiorcą wcześnie, bo osiągnięcie równowagi w życiu zawodowym i osobistym jest początkowo bardzo trudne. Każdy najlepiej uczy się na błędach, a młodym łatwiej się wybacza. Uwierz w siebie i pamiętaj, że lojalność rodzi się, kiedy rozwiązujesz problemy z klasą.

3. Otaczaj się nieprzeciętnymi pasjonatami dumnymi z tego co robicie, a sam bądź szalonym perfekcjonistą. Inspiruj, szanuj (pracowników, klientów, media) i deleguj. Ale słuchaj też swojej intuicji, wykorzystując Wasze silne strony i dostosowując model biznesowy do zmieniających się lub zmienianych przez Was potrzeb klientów.

4. Nigdy się nie poddawaj w dążeniu do celu, ale ustalaj łatwe do osiągnięcia kamienie milowe. Nie odrzucaj żadnej szansy, bo często przypadek decyduje o naszym losie. Bądź w odpowiednim miejscu i czasie uzbrojony w odpowiednie narzędzia, otwarty na wszelkie kontakty.

5. Szukaj globalnej skali, oferuj klientom prawdziwą i możliwie pełną, nieuzależnioną od innych wartość. Wykorzystuj wszystkie kanały dystrybucji oraz dąż do szybkiego wzrostu. Walka w „błękitnym oceanie”, gdzie macie przewagę konkurencyjną, jest łatwiejsza niż w „czerwonym stawie”.

6. Zaakceptuj ryzyko i dbaj nie tylko o pierwsze wrażenie. Jak Warren Buffett przekraczaj oczekiwania i nigdy nie spoczywaj na laurach.

7. Zbuduj silną bazę opartą na księgowości zarządczej i nie zapominaj o płynności, od której zależy przetrwanie i sukces firmy. Znajdź mądrego i wpływowego inwestora i zdobądź jego zaufanie.

Reszta będzie zależała od przypadku. Ale Twoje odpowiednie przygotowanie sprawi, że nie umknie Ci żadna szansa, którą los postawi na Twojej drodze.

Anna Hejka – prezes Heyka Capitals Markets Group, ekspert kampanii Narodowy Program Przedsiębiorczości

Fot. Getty Images

Tagi: bogactwoinspiracja
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In