Jak często klikasz „usuń”, gdy widzisz długą listę maili, który pojawia się w Twojej skrzynce odbiorczej? Prawdopodobnie 7 na 10 razy. To bardzo zła wiadomość dla osób, które wysyłają biuletyny e-mailowe! Poznaj nasze wskazówki i zacznij Tworzyć skuteczne newslettery!
Bądź regularny
Optymalne jest wysyłanie mailingu co dwa tygodnie. Poinformuj swoich Klientów już na początku subskrypcji, kiedy mogą się spodziewać wiadomości od Ciebie. Badania wykazały, że newslettery są najchętniej czytane we wtorki i czwartki rano, więc warto uwzględnić tę kwestię.
Znajdź swój własny styl
Postaraj się wyróżnić na tle konkurencji i postaw na kreatywność. Ważne jest również, aby styl, w jakim się komunikujesz odzwierciedlał charakter Twojej firmy.
Nie przesadzaj z długością
Masz dużo do powiedzenia? Postaraj się, żeby treść była przejrzysta i spójna. Czas kontaktu z newsletterem bywa bardzo krótki i zbyt długa treść zwiększa ryzyko, że e-mail wyląduje w koszu.
Postaw na prosty język
W przypadku newslettera dobrze sprawdza się lekka i prosta stylistyka. Musi być naturalnie i treściwie, aby wiadomości od Ciebie były łatwe w odbiorze.
Używaj zdjęć i grafik
Komunikowanie się z czytelnikami za pomocą zdjęć to skuteczny sposób na zatrzymanie ich uwagi. Używaj zdjęć dobrej jakości, które są zgodne z wizerunkiem Twojej firmy.