Kwestia techniczna – odpowiadając na daną ofertę, użytkownik nie może edytować raz dodanej odpowiedzi. Dlaczego tak jest i czy ta funkcjonalność ulegnie zmianie?
Bardzo ważną wartością dla naszych użytkowników jest prawna skuteczność zawieranych przez Getak.pl umów. Modyfikowalność ofert stanowiłaby tutaj spore utrudnienie oraz dała pewne możliwości podważania skuteczności zawartej umowy.
Dlatego na chwilę obecną spodziewamy się od oferentów składania ofert przemyślanych. Nie wykluczam, iż w przyszłości wypracujemy rozwiązania pozwalające na edycję oferty – tymczasem jednak priorytetem jest pewność i skuteczność zawieranych umów – co jest bardzo istotne zarówno z punktu widzenia zleceniodawcy jak i z punktu widzenia wykonawcy.
Z jakim zainteresowaniem spotyka się płatny pakiet premium?
Pakiet premium to bardzo ważny element naszego serwisu, dlatego wciąż podlega ulepszaniu. Obecnie jest narzędziem dobrym, a chcielibyśmy, aby był wspaniałym. Aktualne zainteresowanie tym pakietem bardzo mnie cieszy, ponieważ pozwala przypuszczać, że po „dopieszczeniu” tej funkcjonalności okaże się ona naszym hitem i liczba chętnych do jej nabycia wzrośnie skokowo.
Czy nad projektem pracuje duży zespół?
Liczba osób zaangażowanych w realizację projektu Getak.pl podlega nieustannym fluktuacjom. Postawiliśmy na rozwiązania, które owym biznesem pragniemy promować. Nie ma więc biura i grupy etatowych pracowników. Zamiast tego zatrudniamy freelancerów! Z niektórymi pracujemy zadaniowo i współpraca ma charakter jednorazowy, inni są naszymi stałymi współpracownikami. Część osób pomaga nam w sposób ciągły, ale świadcząc swe usługi w bardzo niewielkim zakresie. W chwili obecnej zespół liczy 7-10 osób.
Jakimi kanałami Getak.pl jest promowany?
Promocja Getak.pl opiera się w chwili obecnej na trzech głównych filarach – reklamie w serwisie GoldenLine, z którego korzysta bardzo wielu freelancerów, a także przedsiębiorców, którzy są potencjalnymi zleceniodawcami na Getak.pl, reklamie w serwisie społecznościowym Facebook oraz działaniach z zakresu public relations i social media marketing.
W ramach tych działań realizujemy obecnie między innymi projekt, którego celem jest stworzenie nowej, jak najbardziej aktualnej definicji słowa „freelancer”. Wierzymy, że zaangażowanie do jej stworzenia samych freelancerów może przynieść wyłącznie pozytywne efekty.
Ponadto, prowadzimy badanie internetowe, dzięki któremu chcemy poznać opinie przedsiębiorców/zleceniodawców na temat współpracy z freelancerami bądź też dowiedzieć się, dlaczego z pomocy freeancerów nie korzystają.
Wszystkie nasze działania obliczone są nie tylko na popularyzację serwisu, zarówno wśród oferentów jak i wśród freelancerów, ale przede wszystkim na zwiększanie świadomości na temat korzyści, jakie obie te grupy mogą czerpać ze współpracy.