• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Zakładanie firmy w czasie kryzysu

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

21 °c
Columbus
wtorek, 1 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Zakładanie firmy w czasie kryzysu

przez Redakcja Bizrun.pl
14 sierpnia 2012
w dziale: Startuj, Zanim zaczniesz
0
0
POLECEŃ
462
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Planowanie działalności gospodarczej w trudniejszych czasach powinno wyglądać trochę inaczej niż w okresie rynkowej koniunktury.

Zakładanie firmy w czasie spowolnienia gospodarczego, a z takim mamy obecnie do czynienia, wiąże się ze szczególnym ryzykiem. Gdy sytuacja jest trudna, klienci ograniczają swoje wydatki, mogą więc nie być skłonni do testowania produktów i usług firmy, która dopiero wchodzi na rynek.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

WAŻNE! W trudnych czasach szczególnie ważne będzie zadbanie o przewagę konkurencyjną oraz o jak najbardziej efektywne wykorzystanie posiadanych zasobów.

Jak to zrobić?

STRATEGIE CENOWE

Sprzedawaj taniej

Jeśli właśnie teraz chcesz wejść na rynek, najłatwiej będzie Ci przyciągnąć klientów, gdy zaproponujesz im produkty lub usługi o podobnej jakości jak Twoi konkurenci, ale za niższą cenę.

Może to być zarówno Twoją stałą strategią, jak i stanowić ofertę promocyjną, potrzebną do pozyskania pierwszych kupujących. Potem, gdy przekonają się oni do odpowiedniej jakości, być może będą skłonni zapłacić za to samo więcej. Nie jest to jednak pewne!

Może się np. okazać, że do danej kategorii produktów klienci nie przykładają dużego znaczenia, a o wyborze konkretnej oferty decyduje wyłącznie cena. Wówczas rezygnacja z „taniości” może ujawnić nikłą lojalność dotychczasowych klientów. Dlatego kuszenie niską ceną wymaga dużej ostrożności. Pamiętaj, że pieniądze, jakie otrzymasz od klientów, muszą zapewnić rentowność Twojemu przedsięwzięciu.

Daj więcej za tę samą cenę

Ta strategia także może być kosztowna, ale czasem jest niezbędna, by udało się zdobyć nowy rynek. Większe opakowanie produktu? Dodatek gratis? Bezpłatne aktualizacje programu przez dwa lata od daty zakupu? Gwarancja 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy? Możliwości jest wiele.

Ważne, aby Twoja propozycja była w wyrażny sposób szersza od tej, jaką mają do zaoferowania Twoi konkurenci. Przewaga ta nie powinna być symboliczna. Dla osoby, która zetknie się z Twoją ofertą nie powinno być żadnych wątpliwości, że to Ty dajesz więcej.

Nie zapominaj jednak o ryzyku. Jeśli przyzwyczaisz klientów, że kupując jeden produkt, drugi zawsze dostają gratis, trudno będzie ich od tego odzwyczaić. Łatwiej już przełkną niewielki wzrost ceny za taki rozszerzony pakiet.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: efektywnośćekologiakryzyszakładaniezarządzanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In