• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Mistrzostwa dla telemarketerów

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

21 °c
Columbus
wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Mistrzostwa dla telemarketerów

przez Redakcja Bizrun.pl
2 lutego 2012
w dziale: Programy i konkursy, Wiadomości
0
0
POLECEŃ
367
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Po raz czwarty Grupa Call Center przy Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego organizuje konkurs na najlepszego konsultanta telefonicznego.

Celem konkursu jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego i zwiększenie prestiżu tej trudnej i niewdzięcznej pracy.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

W tym roku startujący telemarketerzy będą rywalizowali aż w sześciu kategoriach. Mając na uwadze trendy w branży call center stworzono kategorię, w której można zgłaszać konsultantów i te prowadzone przez nich rozmowy, które nie mieszczą się w kryteriach pozostałych kategorii.

Kategorie konkursu:

1. Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi

2. Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi

3. Obsługa  Klienta –  rozmowy  wychodzące  oraz  przychodzące  polegające  na  udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi

4. Help desk – rozmowy przychodzące dedykowanych linii pomocy technicznej zakończone rozwiązaniem problemu

5. Windykacja – rozmowy wychodzące, prowadzone według podstawowych zasad akcji windykacyjnych, zakończone uzyskaniem deklaracji klienta o spłacie należności

6. Inne – rozmowy nie mieszczące się w pozostałych kategoriach.

Jury oceniać będzie zgłoszone rozmowy w dwóch etapach: w pierwszym uczestnicy będą oceniani na podstawie przesłanych nagrań rozmów. Etap ten jest w pełni anonimowy. Wszystkie przesyłane nagrania są szyfrowane, dane klientów, konsultantów i nazwy firm usunięte. Jury ocenia jedynie merytoryczną wartość rozmów.

Drugi etap składa się z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz rozmów indywidualnych z nimi.

– W tym roku spodziewamy się rekordowej liczby zgłoszeń. Obserwujemy zwiększone zainteresowanie konkursem przez największe banki czy firmy telekomunikacyjne. Udział w naszym konkursie świadczy o dbałości tych firm o poziom obsługi klienta w prowadzonych call centers. Z otrzymanych informacji wynika, że nasz konkurs także mobilizuje konsultantów do lepszej pracy, już samo zgłoszenie konsultanta przez firmę, a często jest to wybór spośród tysiąca pracowników, nobilituje – twierdzi Katarzyna Swatowska – szefowa Grupy Call Center, dyrektor Marketingu i PR Call Center Poland.

Po raz pierwszy w ramach konkursu promowane są projekty prowadzone przez call center, zarówno wewnętrzne jak i usługowe. W związku z tym ustanowiono nagrodę specjalną „Złota Słuchawka 2012” za najlepszy projekt wspierający biznes przedsiębiorstwa i wykorzystujący telefon.

Żeby przystąpić do konkursu, należy zapoznać się z regulaminem na stronie www.telemarketerroku.pl, pobrać stosowne formularze i wysłać zgłoszenie w Konkursie na „Telemarketer Roku” do 16 kwietnia 2012 roku, a w konkursie „Złota Słuchawka” do 31 maja 2012 roku.

fot. Getty Images

Tagi: konkurstelemarketing
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In