• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Eko nie dla wszystkich

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

sobota, 5 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Eko nie dla wszystkich

przez Redakcja Bizrun.pl
15 marca 2012
w dziale: Gospodarka, Wiadomości
0
0
POLECEŃ
23
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Komisja Europejska zamierza wprowadzić zakaz stosowania wprowadzających w błąd „zielonych etykiet” na produktach.

W celu podniesienia jakości i rzetelności informacji znajdujących się na etykietach i opakowaniach, KE zamierza wprowadzić ścisłą kontrolę i wysokie standardy dotyczące zasad stosowania określeń takich jak: „eko”, „zielony”, „naturalny”.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

Członkowie Komisji widzą dwa możliwe sposoby ograniczenia nadużyć w tym zakresie – poprzez wprowadzenie poprawek do ustawy dotyczącej reklamy porównawczej i wprowadzającej w błąd lub też ustanawiając ogólnoeuropejski kodeks regulujący używanie haseł odnoszących się do środowiska naturalnego.

W celu uchwalenia spójnego stanowiska dla wszystkich krajów członkowskich UE, została powołana specjalna komisja, której efekty pracy zostaną przedstawione 3 kwietnia 2012 roku na zebraniu KE.

WAŻNE! Skutkiem nowych regulacji powinno być wypracowanie nowych przepisów regulujących wykorzystanie „zielonych haseł” i ich wyłączność dla produktów, które faktycznie spełniają wymogi zrównoważonego rozwoju, tj.: zostały wyprodukowane lub przetworzone bez skutków ubocznych dla środowiska, pochodzą z upraw ekologicznych, ich stosowanie przynosi konkretne, wymierne, pozytywne skutki dla środowiska, np. ogranicza poziom zużycia energii lub emisji substancji trujących.

Krótko mówiąc, etykiety „zielony”, „eko” czy „naturalny” mogą być stosowane jedynie w tych przypadkach, gdy produkty są rzeczywiście przyjazne dla środowiska lub mniej szkodliwe niż inne, porównywalne produkty lub usługi. Hasła te mogą się pojawiać wówczas zarówno na ich opakowaniach, jak również w komunikatach handlowych, marketingowych i reklamie.

– Nadszedł najwyższy czas na uczciwość w tym zakresie. Eko-trendy i chęć podążania za nimi przyćmiły faktyczną wagę eko-poprawności. Nie chodzi jedynie o jednorazowy efekt i pokazanie marki w kontekście środowiskowym tylko na potrzeby komunikacji marketingowej. Gdy wszystkie produkty będą tylko pozornie „eko”, idea zrównoważonego rozwoju upadnie, a wraz z nią nadzieja na zdrowe, długie życie przyszłych pokoleń i równowagę biologiczną naszej planety – podkreśla Piotr Łysak, prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) w Polsce.

IAA Polska zaapelowało o rozsądne i uczciwe korzystanie z prawa do tzw. „zielonych etykiet”.

Fot. Getty Images

Tagi: ekologiaprawoUE
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In