• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Marketerzy znów będą walczyć

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Marketerzy znów będą walczyć

przez Redakcja Bizrun.pl
18 lutego 2013
w dziale: Spotkania, Wiadomości
0
0
POLECEŃ
393
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Startuje trzecia edycja Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Zwycięzców Konkursu poznamy 14 czerwca 2013 w trakcie Gali Finałowej, która odbędzie się w Gdańsku.

Obecna edycja przynosi kilka istotnych zmian w formule konkursu. Przede wszystkim wprowadzona została możliwość zgłaszania kandydatów przez agencje reklamowe i domy mediowe, które mogą nominować ich spośród swojej grupy klientów.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

Dodatkową zmianą jest rozszerzenie możliwości uzyskania statuetek. Obok dwóch głównych kategorii Grand Prix dla Firmy i Grand Prix dla Instytucji wprowadzono 10 kategorii Osobowości Marketingu Roku, w ramach których kandydaci mogą ubiegać się o statuetkę za:
– wyjątkowe efekty na rynkach międzynarodowych
– launch roku
– wyjątkową efektywność społeczną
– rebranding roku
– innowacyjne działania w mediach
– zbudowanie wyjątkowej relacji z klientami
– wyjątkową efektywność przy niskim budżecie
– odkrycie roku (Młody Wilk)
– innowacyjne wykorzystanie nowych technologii
– „thinking outside the box”

– Wierzymy, że nowe zasady regulaminu konkursu wyrównują szanse na zdobycie statuetki marketerom z przedsiębiorstw i organizacji działających na różną skalę. Konkurs skierowany jest zarówno do dyrektorów marketingu pracujących w multibrandowych korporacjach, jak również do kierowników działów marketingu związanych z mniejszymi podmiotami – przekonuje Mariusz Ryciak, dyrektor artystyczny konkursu.

– Misją Konkursu Dyrektora Marketingu Roku jest nagradzanie niebanalnych osobowości z dziedziny marketingu. Poszukujemy i wskazujemy ludzi z pasją, którzy dzięki swojemu talentowi, otwartości i konsekwencji w kierowaniu działaniami marketingowymi, osiągają sukcesy rynkowe mające przełożenie na wyniki finansowe firmy oraz ich pozytywny wizerunek – mówi Paweł Netczuk, prezes spółki Mediarun oraz organizator konkursu.

– Zadaniem biznesu jest przekształcenie zmian w innowacje, a więc w nowy biznes, a kwestie marketingu i innowacyjności są ważniejsze od stanu finansów firmy – ta filozofia Petera Druckera w dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie jeszcze bardziej zyskuje na znaczeniu – dodaje Netczuk.

Rangę przedsięwzięcia podkreśla dodatkowo skład Kapituły Konkursu złożonej z ekspertów branżowych, laureatów poprzednich edycji, partnerów, sponsorów konkursu, jak również z przedstawicieli mediów.

Finałowe głosowanie kapituły odbędzie się podczas oficjalnego posiedzenia jej członków, 21 maja 2013 r. To wypadkowa ich głosowania zdecyduje o wynikach tegorocznej edycji konkursu.

Tagi: konkursmarketing
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In