• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Pinterest dla małych firm

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Pinterest dla małych firm

przez Redakcja Bizrun.pl
20 lipca 2015
w dziale: Trendy, Wiadomości
0
0
POLECEŃ
450
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Rosnąca popularność Pinteresta w Polsce sprawia, że coraz więcej firm „przypina” rozmaite treści na swoje tablice. Jak robić to skutecznie? Poznaj kilka prostych reguł, dzięki którym z sukcesem opracujesz strategię działania na tej platformie.

Nie łącz konta firmowego z osobistym

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

Bardzo często zdarza się, że właściciele małych firm łączą tablicę firmową z osobistą. To jest zły pomysł . Nie wygląda to profesjonalnie i może negatywnie wpłynąć na wizerunek firmy w sieci. Pinterest jest wspaniałym miejscem do dzielenia się z klientami treścią związaną z Twoją firmą, więc staraj się umieszczać na tablicach treści, które będą interesujące dla konsumentów. Jeżeli Twoje konto na Pintereście jest jednocześnie osobiste i biznesowe, koniecznie skorzystaj z opcji ukrycia prywatnych tablic.

Dodaj „Pin It” do swojej strony internetowej

Posiadanie przycisku „Pin it” bezpośrednio na stronie internetowej jest niezbędnym elementem skutecznej strategii na Pintereście. Przycisk umożliwia w prosty sposób przypięcie treści do tablicy użytkownika. Dzięki temu użytkownik wchodzi w interakcję z marką i przyczynia się do rozprzestrzenienia się informacji na jej temat.

Połącz Pinteresta z innymi kontami społecznościowymi

Używając Pinteresta, ważne jest, aby zintegrować z nim inne platformy społecznościowe takie jak: Facebook, Twitter, Instagram i LinkedIn. Korzystając z różnych platform jednocześnie, zwiększasz świadomość obecności Twojej firmy w Internecie.

Bądź aktywny

Aby utrzymać zainteresowanie osób, które obserwują Twoje tablice musisz aktywnie korzystać z Pinteresta. Nie wystarczy dodać kilku zdjęć raz na miesiąc. Dbaj, aby treści na tablicach były świeże i aktualne. Przypinaj nową zawartość co kilka dni lub jeśli nie masz nowej treści, przepnij treść z innych tablic, aby użytkownicy widzieli, że aktywnie działasz na tej platformie.

Niezależnie od rodzaju strategii, jakie można wdrożyć na Pinterest, należy pamiętać, że kluczowym i jedynym sposobem na interakcję z obecnymi i potencjalnymi klientami jest zawartość, którą dodajesz. Jeżeli Twoje tablice będą nudne, nie zainteresują użytkowników.

UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In