• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Polski Sugester chce podbić świat

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Polski Sugester chce podbić świat

przez Redakcja Bizrun.pl
27 listopada 2012
w dziale: Rynek, Wiadomości
0
0
POLECEŃ
387
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Sugester.pl, działający dotychczas na rynku polskim, właśnie uruchomił aplikację dla klientów anglojęzycznych i spróbuje podbić rynek międzynarodowy.

HelpOcean.com, bo taką nazwę zyskała angielska wersja produktu, już zdążyła zainteresować marki działające globalnie (m.in. Microsoft, AXA, Wolters Kluwer, Carrefour, RR Donnelley) i ma szansę konkurować z zagranicznymi graczami z tego segmentu.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

Sugester jest najpopularniejszym na polskim rynku narzędziem (korzysta już z niego niemal 5.000 firm i organizacji), które pomaga rozwijać strony internetowe, produkty bądź aplikacje poprzez zbieranie informacji zwrotnych od użytkowników internetu. Otrzymując wskazówki, użytkownicy Sugestera mają szanse na bieżąco udoskonalać swoje produkty, zarazem zapewniając sobie przywiązanie klientów.

Po instalacji aplikacji, na brzegu strony www pojawia się mała zakładka, dzięki której internauci mogą szybko komunikować się z administratorami stron i przesyłać im swoje opinie, uwagi i zauważone błędy.

Zbieranie feedbacku to nie jedyna funkcja aplikacji, ponieważ przy jej pomocy można stworzyć forum sugestii, które staje się miejscem dyskusji i szczególnej interakcji z klientami. To bardzo wyjątkowa przestrzeń, ponieważ wiąże i angażuje klienta w proces rozwoju produktów.

Obecnie internet jest głównym medium komunikacji dla wielu firm, a narzędzie takie jak Sugester pomaga pełniej zrozumieć potrzeby konsumentów i szybko na nie zareagować.

Z istotnych informacji pojawiających się na forum sugestii, narzędzie automatycznie tworzy bazę wiedzy. Staje się to kolejnym miejsce, z którego klienci czerpią informacje o produkcie, stronie internetowej, firmie. Takie rozwiązanie znacząco oszczędza czas, ponieważ klienci samodzielnie, bez kontaktu z firmą, znajdują odpowiedzi na większość swoich pytań.

Na rynku zachodnim jest kilka znaczących aplikacji z segmentu „customer feedback”, lecz Sugestera wyróżniają funkcjonalności, które mogą zainteresować nowych, międzynarodowych klientów firmy. Warto tu wspomnieć chociażby o samodzielnie tworzącej się bazie wiedzy czy niezwykle społecznościowym charakterze forum, czerpiącym z zasad grywalizacji.

W najbliższych dniach pojawi się kolejna nowa funkcja, mianowicie forum stworzone przy użyciu Sugestera będzie w pełni zintegrowane z profilem firmowym na Facebooku a charakterystyczny dla tego serwisu „like” znajdzie zastosowanie również na forum. Aplikacja niebawem zostanie wzbogacona o czat i helpdesk, który umożliwi także zarządzanie całością komunikacji e-mailowej z klientami. Aplikację można obejrzeć i przetestować stronie internetowej http://www.sugester.pl.

Tagi: pomysłstartup
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In