• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Za co płacą najbogatsi?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Za co płacą najbogatsi?

przez Redakcja Bizrun.pl
27 stycznia 2012
w dziale: Trendy, Wiadomości
0
0
POLECEŃ
17
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Mimo kryzysu, wśród wydatków klientów z aktywami powyżej 1 miliona złotych, za które płacą kartami, blisko 40% stanowią ubrania, buty, biżuteria, antyki, dzieła sztuki i podróże – wynika z analizy przeprowadzonej przez Bank Millennium.

Struktura transakcji dokonywanych kartami płatniczymi przez klientów Bankowości Prywatnej znacznie różni się od średniej dla klientów bankowości detalicznej.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

Przykładowo, milionerzy 7 razy częściej niż klienci masowi dokonują płatności kartami za granicą, istotnie częściej kupują też dobra luksusowe.

Główne pozycje w budżecie milionerów, za które płacą kartami, to odzież, biżuteria, dzieła sztuki oraz podróże.

Wśród klientów detalicznych ponad 45% wydatków ponoszonych kartą związanych jest z codziennymi potrzebami – zakupami w supermarketach oraz kosztami utrzymania samochodu, w tym paliwa.

Choć procentowy udział wydatków na ubrania w domowych finansach jest zbliżony dla obu grup, to wśród klientów zamożnych średnia wartość transakcji jest ponad czterokrotnie wyższa.

Wydatki milionerów

Drugie na liście wydatków milionerów – ponad 13% – są zakupy biżuterii, antyków i dzieł sztuki, a średnia wartość jednej transakcji w tej kategorii wynosi niemal 4.000 zł. Na liście wydatków klientów bankowości detalicznej pozycja ta zajmuje ostatnie miejsce, stanowiąc niewiele ponad 1%.

9% wydatków milionerów dokonywanych kartami płatniczymi stanowią koszty związane z podróżami – zakup biletów lotniczych, wynajem samochodów czy korzystanie z usług agencji turystycznych.

Klienci bankowości detalicznej wydają na podróżowanie znacznie mniej – w ich przypadku wydatki te stanowią 3%, a średnia transakcja jest niemal sześciokrotnie niższa niż w przypadku milionerów.

Analiza została przygotowana na podstawie danych dotyczących transakcji dokonanych przez klientów Banku Millennium w okresie sierpień-grudzień 2011. Obejmuje ona pełen portfel kart płatniczych, których łączna liczba przekracza 1,5 miliona.

Źródło: Bank Millenium

fot. Getty Images

Tagi: milionerzytrendyzakupy
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In