• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Małe sklepy są warte uwagi

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 2 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Małe sklepy są warte uwagi

przez Redakcja Bizrun.pl
20 lutego 2012
w dziale: Relacje z kontrahentami, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
37
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Warto zauważyć, że tylko największe koncerny mają na tyle rozbudowany zespół przedstawicieli, że mogą dotrzeć do ok. 100 tysięcy punktów (w przypadku branży spożywczej).

Jednak nawet w takim przypadku zdarzają się produkty, które z całej gamy proponowanej przez danego producenta, są zdecydowanie zaniedbywane na rzecz produktów „flagowych”.

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

– Z naszych obserwacji wynika, że konsekwentne budowanie relacji i optymalizacja tych 80% punktów sprzedaży detalicznej, do których przedstawiciele handlowi docierają rzadko lub wcale, powoduje, że możliwe staje się faktyczne wykorzystanie potencjału rynku, szczególnie w przypadku sektora FMCG – podkreśla Piotr Łukasiak.

Firma Peter Wild & Partners, która zajmuje się kompleksowymi rozwiązaniami z zakresu sprzedaży i marketingu, wykorzystuje autorskie rozwiązanie Trade Engine, dzięki któremu buduje nowe kanały dystrybucji i zapewnia stały popyt na towary klienta ze strony hurtowników i sklepów detalicznych przy zaangażowaniu stosunkowo niewielkiego budżetu.

Złożone narzędzie Trade Engine modeluje wszystkie istotne elementy mające wpływ na budowę oraz efektywność nowych kanałów dystrybucji. Wykorzystuje ono min. dedykowany zespół ekspertów w ramach Mobile Field Force, który poprzez stały, obustronny kontakt z wybraną grupą sklepów oraz hurtowni, buduje bliskie, długofalowe relacje z decydentami w poszczególnych punktach, generuje sprzedaż i zainteresowanie produktem klienta.

Dodatkowo koordynuje realizację zamówień oraz merchandising produktu w punktach sprzedaży. Wykwalifikowany konsultant, poprzez stały kontakt telefoniczny ma możliwość dotarcia do ok. 3000 punktów miesięcznie, co w porównaniu z ok. 600 punktami obsłużonymi przez tradycyjnego przedstawiciela handlowego jest wynikiem godnym uwagi.

Warto również podkreślić, że koszt pracy specjalisty Mobile Field Force jest znacznie niższy niż koszt utrzymania przedstawiciela firmy.

– Dzięki Trade Engine konsument krańcowy otrzymuje w sklepie to, co najważniejsze: właściwą i oryginalną ekspozycję produktu, skuteczny bodziec promocyjny oraz rzadko spotykaną rekomendację sprzedawcy  – komentuje Piotr Łukasiak.

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: kontrahencimerchandisingsprzedaż
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In