• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Menedżer na czas kryzysu

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

czwartek, 3 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Menedżer na czas kryzysu

przez Redakcja Bizrun.pl
11 stycznia 2012
w dziale: Przywództwo, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
97
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Trudne czasy wymagają innego sposobu funkcjonowania niż okresy, w których rynkowe zawirowania były łatwiejsze do przewidzenia.

Jeśli Twoją branżę dotknął lub może dotknąć kryzys, myślisz pewnie o oszczędnościach, redukcjach, zmianach w marketingu… I słusznie! Kryzys wymaga takiej właśnie postawy. Ważne jest jednak nie tylko samo analizowanie sytuacji, ale i sposób, w jaki to robisz.

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

WAŻNE! Nie podchodź do kryzysu jak do zagrożenia – to może Cię blokować i wzbudzać lęk. Podejdź do niego jak do wyzwania. Wyjdź mu naprzeciw, by się sprawdzić i odnieść zwycięstwo.

To wyzwanie jest rodzajem gry. A w każdej grze, aby wygrać, po pierwsze trzeba w ogóle grać, podejmując ryzyko, a po drugie, trzeba mieć jakąś strategię.

Zmierzenie się z kryzysem wymaga wyostrzenia świadomości. Powinieneś ćwiczyć w sobie uważność, będąc wrażliwym nawet na drobne sygnały z rynku. Obserwuj, co dzieje się u Twoich konkurentów, ale także jak zmieniają się reakcje Twoich klientów oraz postawy Twoich pracowników. Postaraj się być bardziej skupiony i wrażliwy na zmiany niż w „tłustych” latach.

Dostrzeganie wiatru na podstawie minimalnych ruchów liści na drzewach to jedno. Kiedy zauważysz, w którą stronę wieje wiatr, powinieneś szybko to wykorzystywać, ukierunkowując odpowiednio swój biznes.

Ważna jest otwartość na zmiany. W trudnych czasach trzeba je przeprowadzać szybciej i sprawniej. Postaraj się jednak, by były to zmiany możliwie płynne, które nie spowodują zbyt dużych wstrząsów w Twojej firmie. Zadbaj o dobrą komunikację z pracownikami, by zrozumieli i podzielali Twoje decyzje.

Przy tym wszystkim nie powinno zabraknąć Ci optymizmu. Trudno wygrać jakąkolwiek grę, gdy nie wierzy się we własne siły. Dlatego warto wykrzesać z siebie trochę entuzjazmu, zarazić nim swoich pracowników, a może nawet klientów.

Jeśli wszyscy będą przekonani, że Wasza praca ma sens, uśmiech i zapał może okazać się znacznie silniejszy od przejściowych trudności.

MP

Fot. Getty Images

Tagi: kryzysplanowaniepsychologiareagowaniestrategiauważnośćwrażliwość
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In