• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Profesjonalny e-mail

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

czwartek, 10 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Profesjonalny e-mail

przez Redakcja Bizrun.pl
10 stycznia 2012
w dziale: Relacje z kontrahentami, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
90
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Profesjonalna wiadomość często kończy się stopką z imieniem i nazwiskiem autora e-maila, nazwą stanowiska, numerem telefonu kontaktowego, nazwą i adresem firmy, ewentualnie także informacjami o poufności korespondencji.

Stopki w mailach wszystkich pracowników danej firmy powinny być przygotowane wg identycznego wzoru.

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

Do maila nie należy dołączać ciężkich załączników bez zgody adresata. Zgodnie z zasadami netykiety, powinniśmy prosić o zgodę zawsze, gdy chcemy dołączyć plik o wadze powyżej 200 KB.

Być może dziś, gdy dostęp do szybkiego internetu jest łatwiejszy niż kilka lat temu, jest to przesadna ostrożność i granicę tę można przesunąć do 500 KB. Wysyłanie cięższych maili bez uzyskania na to zgody może być jednak nadal uznawane za wyraz braku kultury.

WAŻNE! Jeśli wysyłamy wiadomość do wielu adresatów, w programie pocztowym należy uaktywnić pole UDW, czyli „ukryte do wiadomości”, dzięki czemu nie przekażemy e-maili naszych odbiorców każdemu z nich.

Każdy e-mail powinien mieć tytuł. Tytuł powinien trafnie określać zawartość maila. Dzięki temu adresat nawet długi czas po odebraniu wiadomości będzie mógł ją łatwo ponownie odnaleźć.

Zadbaj także o to, by nadawca maila został poprawnie zidentyfikowany przez odbiorcę. W ustawieniach konta pocztowego powinieneś ustawić swoje imię, nazwisko i nazwę firmy, tak, by odbiorca od razu po otrzymaniu wiadomości wiedział, kto jest jej autorem.

WAŻNE! Jeśli nadawca oczekuje potwierdzenia otrzymania wiadomości, należy je wysłać. Dzięki temu autor maila będzie miał pewność, że jego wiadomość trafiła do odbiorcy, a więc że nie wystąpiły problemy techniczne.

MP

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: e-mailkorespondencjasavoir-vivrewizerunek
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In