• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Syzyf walczy z syfem

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Syzyf walczy z syfem

przez Redakcja Bizrun.pl
31 października 2012
w dziale: Human Resources, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
334
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

NSZZ „Solidarność” rozpoczęła kampanię informacyjną o nadużywaniu w Polsce tzw. umów śmieciowych. Jednym z jej elementów jest krótki film na ten temat.

25-sekundowy spot pokazuje mężczyznę pchającego z wielkim wysiłkiem głaz pod górę. Nad jego głową pojawia się napis Syzyf. Gdy dociera na szczyt, spada nagle z hukiem na dół. W tym czasie druga i trzecia litera słowa Syzyf rozpadają się, tworząc hasło Syf. Na ekranie pojawia się napis: „Nie chcę codziennie zaczynać od zera”.

Lider „S” Piotr Duda powiedział na konferencji prasowej w Gdańsku, że większość umów śmieciowych o pracę w Polsce ma charakter nielegalny.

– Dla nas to jest jasne: to jest syf i nie ma o czym dyskutować. A syf, wiadomo co oznacza: bałagan, śmietnisko, coś, co nie powinno mieć miejsca. My w tej sprawie nie odpuścimy. Jesteśmy liderami w Europie, jeśli chodzi o te formy zatrudnienia – podkreślił szef związku.

Rzecznik prasowy przewodniczącego związku Marek Lewandowski poinformował, że kampania ma dotrzeć do minimum 10 mln młodych ludzi w kraju.

– 70 proc. obecnych umów śmieciowych w Polsce dotyczy bowiem grupy osób przed 25. rokiem życia – wyjaśnił.

– Przygotowaliśmy tę kampanię, aby polscy pracownicy, którzy w taki sposób pracują lub pracować będą, mieli świadomość, iż można jednak inaczej i trzeba z pracodawcą rozmawiać o formie zatrudnienia – dodał Duda.

Przypomniał, że w maju tego roku związek przekazał premierowi projekt zmiany ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych. Przedstawiciele „S” omówili go w ministerstwie pracy i polityki społecznej. Związkowy dokument czeka teraz na prezentację w Komisji Trójstronnej.

Oprócz wybranych portali internetowych i kilku stacji telewizyjnych popularnych wśród młodych ludzi, spot o szkodliwości umów śmieciowych będzie wyświetlany także w 250 salach kinowych w 48 miastach.

Rysunek mężczyzny pchającego pod górę wielki kamień znalazł się także na 600 billboardach w ośmiu największych miastach w Polsce. 1 listopada dotychczasowy napis na banerze – „syf”, zostanie zamieniony na „syzyf”.

NSZZ „Solidarność” rozpoczęła kampanię informacyjną o nadużywaniu w Polsce tzw. umów śmieciowych. Jednym z jej elementów jest krótki film na ten temat.

25-sekundowy spot pokazuje mężczyznę pchającego z wielkim wysiłkiem głaz pod górę. Nad jego głową pojawia się napis Syzyf. Gdy dociera na szczyt, spada nagle z hukiem na dół. W tym czasie druga i trzecia litera słowa Syzyf rozpadają się, tworząc hasło Syf. Na ekranie pojawia się napis: „Nie chcę codziennie zaczynać od zera”.

Lider „S” Piotr Duda powiedział na konferencji prasowej w Gdańsku, że większość umów śmieciowych o pracę w Polsce ma charakter nielegalny.

– Dla nas to jest jasne: to jest syf i nie ma o czym dyskutować. A syf, wiadomo co oznacza: bałagan, śmietnisko, coś, co nie powinno mieć miejsca. My w tej sprawie nie odpuścimy. Jesteśmy liderami w Europie, jeśli chodzi o te formy zatrudnienia – podkreślił szef związku.

Rzecznik prasowy przewodniczącego związku Marek Lewandowski poinformował, że kampania ma dotrzeć do minimum 10 mln młodych ludzi w kraju.

– 70 proc. obecnych umów śmieciowych w Polsce dotyczy bowiem grupy osób przed 25. rokiem życia – wyjaśnił.

– Przygotowaliśmy tę kampanię, aby polscy pracownicy, którzy w taki sposób pracują lub pracować będą, mieli świadomość, iż można jednak inaczej i trzeba z pracodawcą rozmawiać o formie zatrudnienia – dodał Duda.

Przypomniał, że w maju tego roku związek przekazał premierowi projekt zmiany ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych. Przedstawiciele „S” omówili go w ministerstwie pracy i polityki społecznej. Związkowy dokument czeka teraz na prezentację w Komisji Trójstronnej.

Oprócz wybranych portali internetowych i kilku stacji telewizyjnych popularnych wśród młodych ludzi, spot o szkodliwości umów śmieciowych będzie wyświetlany także w 250 salach kinowych w 48 miastach.

Rysunek mężczyzny pchającego pod górę wielki kamień znalazł się także na 600 billboardach w ośmiu największych miastach w Polsce. 1 listopada dotychczasowy napis na banerze – „syf”, zostanie zamieniony na „syzyf”.

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

NSZZ „Solidarność” rozpoczęła kampanię informacyjną o nadużywaniu w Polsce tzw. umów śmieciowych. Jednym z jej elementów jest krótki film na ten temat.

25-sekundowy spot pokazuje mężczyznę pchającego z wielkim wysiłkiem głaz pod górę. Nad jego głową pojawia się napis Syzyf. Gdy dociera na szczyt, spada nagle z hukiem na dół. W tym czasie druga i trzecia litera słowa Syzyf rozpadają się, tworząc hasło Syf. Na ekranie pojawia się napis: „Nie chcę codziennie zaczynać od zera”.

Lider „S” Piotr Duda powiedział na konferencji prasowej w Gdańsku, że większość umów śmieciowych o pracę w Polsce ma charakter nielegalny.

– Dla nas to jest jasne: to jest syf i nie ma o czym dyskutować. A syf, wiadomo co oznacza: bałagan, śmietnisko, coś, co nie powinno mieć miejsca. My w tej sprawie nie odpuścimy. Jesteśmy liderami w Europie, jeśli chodzi o te formy zatrudnienia – podkreślił szef związku.

Rzecznik prasowy przewodniczącego związku Marek Lewandowski poinformował, że kampania ma dotrzeć do minimum 10 mln młodych ludzi w kraju.

– 70 proc. obecnych umów śmieciowych w Polsce dotyczy bowiem grupy osób przed 25. rokiem życia – wyjaśnił.

– Przygotowaliśmy tę kampanię, aby polscy pracownicy, którzy w taki sposób pracują lub pracować będą, mieli świadomość, iż można jednak inaczej i trzeba z pracodawcą rozmawiać o formie zatrudnienia – dodał Duda.

Przypomniał, że w maju tego roku związek przekazał premierowi projekt zmiany ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych. Przedstawiciele „S” omówili go w ministerstwie pracy i polityki społecznej. Związkowy dokument czeka teraz na prezentację w Komisji Trójstronnej.

Oprócz wybranych portali internetowych i kilku stacji telewizyjnych popularnych wśród młodych ludzi, spot o szkodliwości umów śmieciowych będzie wyświetlany także w 250 salach kinowych w 48 miastach.

Rysunek mężczyzny pchającego pod górę wielki kamień znalazł się także na 600 billboardach w ośmiu największych miastach w Polsce. 1 listopada dotychczasowy napis na banerze – „syf”, zostanie zamieniony na „syzyf”.

NSZZ „Solidarność” rozpoczęła kampanię informacyjną o nadużywaniu w Polsce tzw. umów śmieciowych. Jednym z jej elementów jest krótki film na ten temat.

25-sekundowy spot pokazuje mężczyznę pchającego z wielkim wysiłkiem głaz pod górę. Nad jego głową pojawia się napis Syzyf. Gdy dociera na szczyt, spada nagle z hukiem na dół. W tym czasie druga i trzecia litera słowa Syzyf rozpadają się, tworząc hasło Syf. Na ekranie pojawia się napis: „Nie chcę codziennie zaczynać od zera”.

Lider „S” Piotr Duda powiedział na konferencji prasowej w Gdańsku, że większość umów śmieciowych o pracę w Polsce ma charakter nielegalny.

– Dla nas to jest jasne: to jest syf i nie ma o czym dyskutować. A syf, wiadomo co oznacza: bałagan, śmietnisko, coś, co nie powinno mieć miejsca. My w tej sprawie nie odpuścimy. Jesteśmy liderami w Europie, jeśli chodzi o te formy zatrudnienia – podkreślił szef związku.

Rzecznik prasowy przewodniczącego związku Marek Lewandowski poinformował, że kampania ma dotrzeć do minimum 10 mln młodych ludzi w kraju.

– 70 proc. obecnych umów śmieciowych w Polsce dotyczy bowiem grupy osób przed 25. rokiem życia – wyjaśnił.

– Przygotowaliśmy tę kampanię, aby polscy pracownicy, którzy w taki sposób pracują lub pracować będą, mieli świadomość, iż można jednak inaczej i trzeba z pracodawcą rozmawiać o formie zatrudnienia – dodał Duda.

Przypomniał, że w maju tego roku związek przekazał premierowi projekt zmiany ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych. Przedstawiciele „S” omówili go w ministerstwie pracy i polityki społecznej. Związkowy dokument czeka teraz na prezentację w Komisji Trójstronnej.

Oprócz wybranych portali internetowych i kilku stacji telewizyjnych popularnych wśród młodych ludzi, spot o szkodliwości umów śmieciowych będzie wyświetlany także w 250 salach kinowych w 48 miastach.

Rysunek mężczyzny pchającego pod górę wielki kamień znalazł się także na 600 billboardach w ośmiu największych miastach w Polsce. 1 listopada dotychczasowy napis na banerze – „syf”, zostanie zamieniony na „syzyf”.

Tagi: kampaniasolidarnośćumowa o pracęzlecenie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In