• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

przez Redakcja Bizrun.pl
9 stycznia 2012
w dziale: Human Resources, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
598
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Gdy poszukując pracownika decydujesz się zlecić ogłoszenie, wydaje się to banalnie proste. Czy wiesz jednak co powinien zawierać taki komunikat, by przyciągnął właściwych kandydatów i odpowiednio prezentował Twoją firmę?

Najpierw musisz podjąć decyzję w jakim medium chcesz opublikować ogłoszenie.

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

Gdzie się ogłaszać?

Zasada jest prosta – ogłoszenie powinno być tam, gdzie są Twoi kandydaci. Jeśli mają to być osoby wykształcone, z dużych miast, pracujące w biurach, oferta powinna trafić do internetu. Jeśli rekrutować chcesz spośród ludzi, którzy z racji charakteru swojej pracy nie siedzą przy komputerach – choćby pracowników produkcyjnych – lepsze może okazać się ogłoszenie w prasie lokalnej lub regionalnej.

WAŻNE! Jeśli pozyskujesz pracowników do wykonywania prostych czynności, możesz zdecydować się na ogłoszenia drobne w prasie lub w serwisach typu Gumtree. W większości sytuacji lepiej sprawdzi się jednak ogłoszenie modułowe (o określonej powierzchni). Jest ono bardziej widoczne, przyciąga właściwych kandydatów, a dodatkowo może być reklamą dla Twojej firmy.

Dlaczego dobrze napisane ogłoszenie stanowi pierwszy element selekcji kandydatów? Ze względu na opisane wymagania. Przynajmniej część osób, które nie spełniają opisanych wymagań, nie skontaktują się z Tobą, oszczędzając Ci wiele niepotrzebnej pracy, zaś osoby, które uznają, że opis idealnego kandydata odnosi się do nich, poczują się zachęcone do kontaktu.

Jak powinno wyglądać ogłoszenie?

Ogłoszenie warto rozpocząć od krótkiej prezentacji firmy. Nagłówek z opisem tego, czym zajmuje się przedsiębiorstwo, to element promocyjny. Nawet jeśli potencjalny kandydat nie odpowie na ogłoszenie, przynajmniej dowie się czegoś o Twojej firmie – wzrośnie więc jej rozpoznawalność.

Strona 1 z 3
123Następny
Tagi: ogłoszeniapracarekrutacjaselekcjazatrudnianie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In