• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Opowieści promocyjne

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Opowieści promocyjne

przez Redakcja Bizrun.pl
10 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Reklama
0
0
POLECEŃ
389
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Opowieści promocyjne są trochę jak opowieści wigilijne. Ich celem jest wywołanie pozytywnych emocji, zainteresowania i zaangażowania. Łączy je też coś jeszcze – nie zawsze są do końca prawdziwe.

Natłok reklam i wszelkiego rodzaju informacji sponsorowanych sprawia, że odbiorcy coraz bardziej uodparniają się na typowe przekazy reklamowe.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Nie zwracają uwagi na billboardy, blokują reklamy internetowe, przełączają kanał w telewizji, gdy tylko rozpoczyna się blok reklamowy. Nie oznacza to jednak, że skuteczna promocja nie jest już możliwa.

Ludzie lubią słuchać ciekawych historii, lubią też być inspirowani do tego, by zrobić coś ciekawego w swoim życiu. Każdą firmę tworzą ludzie z krwi i kości, którzy z pewnością mają wiele do powiedzenia. Klienci nie są być może zainteresowani ich reklamami, ale chętnie poznają np. historie ich sukcesów.

Opowiedz o sobie…

Lars Larsen, założyciel sieci sklepów Jysk, na 25-lecie firmy rozesłał do wszystkich domów w Danii (2,4 mln gospodarstw) swoją autobiograficzną książkę. Przedstawił w niej historię swojego sukcesu. Opisał swoje życie od dzieciństwa do dorosłego i dostatniego życia.

Nie reklamował przy tym w nachalny sposób swoich sklepów. Skupił się na anegdotach i wydarzeniach, które mogą wciągać niczym powieść i być inspiracją dla tych czytelników, którzy chcieliby rozpocząć własny biznes.

Ta nieco megalomańska książeczka, to również odwoływanie się do dumy narodowej Duńczyków: zobaczcie, wasz rodak jest wybitnym, międzynarodowym przedsiębiorcą, z którego możecie być dumni!

Najbardziej znany na świecie przykład człowieka, który dzięki swojej historii generował wielką sprzedaż to Steve Jobs. W Polsce takim mitycznym przedsiębiorcą stał się Leszek Czarnecki. Bez względu na to, ile w tym prawdy, przylgnęła do niego legenda, że czego się nie dotknie, zamienia w złoto.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: GateshistorieJobsLarsenprpublic relations
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In