• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak wypromować sklep lub zakład usługowy?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak wypromować sklep lub zakład usługowy?

przez Redakcja Bizrun.pl
9 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Reklama
0
0
POLECEŃ
457
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Sklepy spożywcze, firmy usługowe – one nie znikną nawet wtedy, gdy internet będzie w naszym życiu jeszcze bardziej wszechobecny niż dziś. Stacjonarny, lokalny biznes wymaga odpowiedniej strategii promocyjnej.

Być może produkty w sklepach internetowych są tańsze, ale sklepy stacjonarne są bliżej, przez co wybrany produkt możemy zdobyć bez czekania na przesyłkę. W przypadku usług sprawa jest jeszcze bardziej oczywista – hydraulik nie naprawi nam kranu przez internet. Klienci potrzebują lokalnych firm. Jak jednak dotrzeć do tych, którym mamy coś do zaoferowania?

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

W wypadku firm działających w sposób tradycyjny, promocja w internecie może mieć znaczenie wspomagające, podstawą powinny być jednak działania realizowane „w realu”. Warto wykorzystać sprawdzone sposoby.

Szyld

Twoja firma powinna być wyraźnie i estetycznie oznaczona. Dobrze, jeśli zainteresowany klient z daleka będzie widział miejsce, którego szuka. Czytelny szyld, z którego będzie jednoznacznie wynikało, czym zajmuje się firma, to podstawa. Nieraz przydają się także dodatkowe tablice lub strzałki. Warto o nich pomyśleć szczególnie wtedy, gdy do firmy nie wchodzi się głównym wejściem lub gdy nie znajduje się ono bezpośrednio przy ulicy.

Ulotki

Kto dziś czyta ulotki? Prawie nikt. Prawie. Pomyśl jednak – jeśli szukasz szkoły językowej, a ktoś wręcza Ci ulotkę z informacją o nowej szkole tego typu w Twoim mieście, pewnie się nią zainteresujesz. Jeśli psuje Ci się samochód, a za wycieraczką znajdujesz adres nowego serwisu, nie wyrzucisz tej ulotki bez czytania. A jeśli jeszcze byłaby tam informacja, że ulotka jest kuponem rabatowym i po jej okazaniu otrzymasz 20% zniżki na wybraną naprawę?

Strona 1 z 3
123Następny
Tagi: handelprasapromocjareklamaskleptelebimulotkiusługizakład
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In