• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak wypromować sklep lub zakład usługowy?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak wypromować sklep lub zakład usługowy?

przez Redakcja Bizrun.pl
9 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Reklama
0
0
POLECEŃ
458
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Jeśli i Ty chcesz rozdawać ulotki, zadbaj, by trafiły do właściwych osób, czyli do Twoich potencjalnych klientów. Zastanów się też czy nie możesz połączyć akcji ulotkowej z ofertą rabatową.

Reklama prasowa

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Gazetki reklamowe, lokalne tygodniki i dzienniki – często traktowane są przez czytelników podobnie jak niegdyś książki telefoniczne. Jeśli czytelnik potrzebuje lekarza, przegląda gazety, by znaleźć odpowiedni numer telefonu. Gdy chce kupić meble, szuka w lokalnej prasie sklepów w swojej okolicy. Jeśli wśród ogłoszeń znajdzie Twoje, być może stanie się Twoim klientem.

Pamiętaj jednak, że reklama w prasie powinna być długotrwała. Lepiej zamówić małe ogłoszenie, ale publikować je przez kilka miesięcy niż zdecydować się na jednorazową reklamę na całą stronę.

Jeśli na obszarze Twojej działalności działają lokalne stacje radiowe i telewizyjne, reklamę w nich także weź pod uwagę.

Telebimy

Prawie w każdym mieście znajdują się już elektroniczne billboardy. Na takich tablicach reklamy wyświetlają się cyklicznie. Seria slajdów prezentujących Twoją firmę, wyświetlana przez jeden miesiąc co 20 minut, może Cię kosztować od kilkuset do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.

Cena zależy przede wszystkim od lokalizacji telebimu. W małych miastach jest tanio, w centrach dużych miast jest drogo. Reklama taka przykuwa uwagę przechodniów, a poza tym nie wymaga dużych nakładów związanych z jej produkcją – warto więc uwzględnić ją w kampanii promocyjnej.

Internet

Każda firma powinna mieć własną stronę internetową. Klient, który poszukuje informacji o Twojej działalności w sieci, powinien móc je znaleźć. Czasem wystarczy prosta wizytówka, innym razem lepiej stronę rozbudować – zależy to od tego czy prowadzisz sklep spożywczy, czy np. wynajmujesz domki letniskowe.

Strona 2 z 3
Poprzedni123Następny
Tagi: handelprasapromocjareklamaskleptelebimulotkiusługizakład
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In