• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Kobiety nie boją się e-commerce

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

piątek, 11 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Kobiety nie boją się e-commerce

przez Redakcja Bizrun.pl
8 marca 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
97
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij
Polki w roli przedsiębiorców internetowych? W branży e-commerce, jeszcze do niedawna zdominowanej przez mężczyzn, coraz częściej widać kobiecą rękę.

Handel internetowy to branża tradycyjnie zdominowana przez sprzedawców płci męskiej – pod koniec ubiegłego roku według wyliczeń serwisu Home.pl 27 proc. e-sklepów w Polsce było prowadzonych przez panie.

– Polki bardzo często wchodzą w te gałęzie e-handlu, które są uznawane za typowo kobiece, np. hand made, odzież czy dodatki. Tak swój biznes rozpoczęły właścicielki m.in. NaLudowo.pl, Paper Fashion.pl, Agugu.com.pl czy PuszystaSzafa.pl. Zauważamy jednak wzrost zainteresowania prowadzeniem własnego e-biznesu przez kobiety. Świadczy o tym np. odsetek pań biorących udział w warsztatach Akademii Biznesu Internetowego – mówi Tomasz Henel, trener Akademii Allegro.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Ile Polek uczy się prowadzenia e-biznesu?

Na przestrzeni ostatniego roku Akademia Allegro, czyli edukacyjny projekt serwisu Allegro.pl, prowadziła dwudniowe warsztaty dla początkujących e-przedsiębiorców w 50 miastach powiatowych (styczeń 2011 – luty 2012) w czterech województwach. Łącznie przeprowadzono zajęcia dla ok. tysiąca sprzedawców internetowych.

– W regionie mazowieckim 58,9 proc. uczestników stanowiły, o dziwo, kobiety. Na Warmii i Mazurach założeniem swojego biznesu w sieci było zainteresowanych już 43,2 proc. pań. Podobny odsetek (39,3 proc.) uczestnictwa Polek wśród sprzedawców internetowych zanotowaliśmy w kujawsko-pomorskim. Natomiast w łódzkim o zarabianiu na sprzedaży w sieci myśli co trzecia kobieta – wylicza Damian Łukasiewicz, koordynator warsztatów Akademii Allegro.

Można się spodziewać, że udział kobiet w handlu internetowym będzie stale wzrastał – podobnie, jak liczba kobiet kupujących w sieci. Jeszcze niedawno to właśnie mężczyźni dominowali wśród klientów platform handlowych czy e-sklepów. Według badań CB Richard Ellis panowie wciąż robią zakupy w sieci z większą częstotliwością, ale to kobiety zostawiają o wiele większe pieniądze u internetowych sprzedawców. Panie również coraz odważniej wchodzą w branżę e-commerce, chwytając się nawet tych gałęzi e-handlu, które postrzegane są jako „męskie”.

Kobiety nie boją się „męskich” branż

Ola już od sierpnia 2010 roku prowadzi internetowy sex shop, LoveBay.pl, w przeważającej większości mając za konkurencję mężczyzn.

– Moja branża jest typowo męska, dlatego tym bardziej myślę, że jako właścicielka e-sklepu wprowadzam nieco urozmaicenia. Na razie LoveBay jest typowo rozwojowy, jestem na bieżąco z każdą nowinką, jaka pojawia się na rynku. Grono klientów systematycznie rośnie, więc jestem dobrej myśli – podkreśla szefowa e-sklepu.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: e-commercekobietazarządzanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In