• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Lokalną firmę promuj tradycyjnie

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Lokalną firmę promuj tradycyjnie

przez Redakcja Bizrun.pl
8 sierpnia 2012
w dziale: Marketing, Reklama
0
0
POLECEŃ
365
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Internet to nie wszystko! Zdecydowana większość małych i średnich polskich firm pomija kanały elektroniczne i nadal stawia na promocję w „starym” stylu. Dlaczego?

Odpowiedź jest prosta. Firmy reklamują się tam, gdzie są ich klienci.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Dopóki siedzimy przed komputerem, może nam się wydawać, że cały biznes dawno przeniósł się już do internetu i że kogo nie ma w sieci, ten nie istnieje. Ale to nieprawda.

Gdy wyłączymy laptopy i wyjdziemy na ulice, przekonamy się, że wokół istnieją setki firm z sektora MSP, z których większość nie ma jeszcze nawet strony internetowej. A te, które posiadają własną witrynę, mają na niej niewiele więcej informacji niż numer telefonu i adres e-mail (ale uwaga! Lepiej z niego nie korzystać – kontakt telefoniczny będzie znacznie szybszy).

A jednak, wiele z tych firm radzi sobie na rynku bardzo dobrze. Nie potrzebują Facebooka, Twittera, ani nawet reklamy w Google, by klienci ich znajdowali i zostawiali u nich swoje ciężko zarobione pieniądze. Jak to możliwe?

Ci mali, anonimowi mistrzowie biznesu, nauczyli się do perfekcji wykorzystać stare i sprawdzone metody reklamy. One wcale nie przeszły do lamusa.

Szyldy – lub inne przykuwające wzrok reklamy graficzne i tekstowe. Czasem nawet niezbyt estetyczne, ale i tak skuteczne. Duże, wyraźne napisy w krzykliwych kolorach po prostu przykuwają uwagę. Jeśli prowadzisz sklep lub punkt usługowy, może to okazać się bardzo skuteczną formą promocji. Przydadzą się też strzałki prowadzące do celu, czyli do Twojej firmy.

Bezpośrednie relacje. Sukces wielu małych (ale i dużych!) firm wynika z bliskiego kontaktu właściciela z klientami. Jeśli znasz kogoś, kto jest dobrym hydraulikiem, pewnie chętnie polecisz go znajomym. Podobnie, jeśli znasz dobrego i niedrogiego prawnika. Klientów możesz szukać nie tylko wśród znajomych, ale także np. uczestnicząc w targach i innego rodzaju spotkaniach, podczas których będziesz mógł pochwalić się swoją działalnością. Ważne, byś nie stronił od bezpośrednich relacji.

Promocje. Tak, one także przyciągają klientów. Ważne, aby informacje o niższych cenach wyeksponować w widocznym miejscu, np. w witrynie sklepowej lub na tzw. potykaczach przed lokalem. Przydać się też mogą ulotki i ogłoszenia.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: promocjareklamasprzedaż
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In