• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Google AdWords przy małym budżecie – jak to zrobić dobrze?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Google AdWords przy małym budżecie – jak to zrobić dobrze?

przez Redakcja Bizrun.pl
17 stycznia 2013
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
378
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

„Witam. Tak się składa, że w mojej małej firmie muszę zacisnąć pasa. Reklamuję się w Google i nie chcę z tej formy promocji rezygnować, ale obecnie kampanie AdWords kosztują mnie zbyt dużo. Czy macie jakiś pomysł, jak mógłbym zaoszczędzić, nie rezygnując z reklam w Google całkowicie?
Adam z Katowic”

Adamie, w Google AdWords sam decydujesz o wysokości wydatków na reklamę. Nie oznacza to jednak, że wystarczy zmniejszyć budżet dzienny lub maksymalną stawkę za kliknięcie w słowo kluczowe, abyś mógł być zadowolony z oszczędności. Te działania mogą pomóc, ale czasem mogą niestety sprawić, że np. Twoja reklama przestanie się wyświetlać.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Jeśli chcesz zmniejszyć budżet, ale w taki sposób, by osiągnąć jak najlepsze efekty przy jak najmniejszych kosztach, weź pod uwagę także kilka innych możliwości.

Sieć wyszukiwania lub sieć reklamowa

Możesz zdecydować czy Twoja reklama będzie pojawiała się tylko w wyszukiwarce Google, tylko w sieci wyszukiwania partnerów Google (a więc na innych stronach internetowych), czy też w obydwu sieciach.

Jeśli zależy Ci na obecności w Google na zasadzie pozycji w książce telefoniczno-adresowej, być może wystarczająca będzie reklama wyłącznie w wyszukiwarce. Wtedy wydatki na reklamę mogą okazać się znacznie niższe. Nie pozyskasz jednak wówczas bardziej przypadkowych klientów z portali internetowych związanych z Twoją branżą. Trafią do Ciebie wyłącznie ci, którzy świadomie Cię szukają.

Harmonogram

Twoja reklama może, ale nie musi wyświetlać się 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Spróbuj zbadać w jakich dniach i/lub w jakich godzinach najbardziej aktywni w sieci są przedstawiciele z Twojej grupy docelowej, a więc potencjalni klienci, do których w szczególności chcesz trafić. Następnie ustaw wyświetlanie reklam w czasie ich największej aktywności.

I tak, jeśli prowadzisz firmę, która swoją ofertę wiąże z rozrywką, najbardziej cenni mogą być dla niej odbiorcy poszukujący możliwości spędzenia w ciekawy sposób wieczoru lub weekendu. Wtedy szczególnie skuteczna może być emisja reklam od czwartku do niedzieli w godz. 16-22. Jeśli natomiast chcesz trafić do osób korzystających z komputerów w pracy i w związku z pracą, dostosuj harmonogram wyświetlania reklam do typowych godzin pracy biur, czyli np. 8-16, od poniedziałku do piątku.

Przy działalności lokalnej nie zapomnij o ustawieniach geolokalizacji oraz o powiązaniu słów kluczowych z nazwą miasta, w którym działasz.

Rzadkie słowa kluczowe

Ustalenie odpowiednich słów kluczowych nie zawsze jest łatwe. Jeśli będą one zbyt ogólne, mogą co prawda generować wiele kliknięć, ale będą słabo przekładać się na efekty sprzedażowe. Na dodatek popularne słowa kluczowe okazują się drogie.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: adwordsgoogleinternetreklama
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In