• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak zaprezentować firmę na stronie www?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

sobota, 12 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak zaprezentować firmę na stronie www?

przez Redakcja Bizrun.pl
11 lipca 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
153
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Nieważne czy rzecz tyczy się jednoosobowej firmy konsultingowej, czy wielkiego zakładu produkcji monitorów. Kto nie posiada sprawnie działającej witryny www – może wypaść z rynku. Aby pójść o krok dalej i stworzyć stronę działającą na zasadzie dobrej wizytówki, zastosować należy zasady perfekcyjnego przedstawiania firmy w sieci.

1. Domena i interfejs to podstawa

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Pierwsze wrażenie robisz tylko raz. Dobra domena powinna charakteryzować się przede wszystkim prostotą – być chwytliwa i łatwa do zapamiętania, ale także dobrze przystająca do nazwy lub profilu działalności.

Jak powtarzają specjaliści – nic nie przebije końcówki .pl. W dalszej kolejności stoją .com, .eu, i .org., a za nimi – .net, .biz, .info i tym podobne. Jeśli idealna domena jest nieosiągalna, możemy pokusić się o kreatywne wykorzystanie domen narodowych np. .fm (Mikronezja), .tv (Tuval) czy .cd (Republika Kongo).

– Domena wpływa także na pozycjonowanie – gdy nazwa zostanie zbudowana na podstawie najczęściej występujących słów kluczowych w wyszukiwarce Google, możemy liczyć na wyższą pozycję w wyświetlonych wynikach – dopowiada Michał Trziszka – ceo w firmie Cal.pl.

Ważne jest rzetelne przygotowanie i wartościowe merytorycznie zaprezentowanie zawartości. Zupełną bazę dla dalszych działań stanowi dobrze rozplanowany interfejs. Nawigacja musi charakteryzować się wysoką funkcjonalnością, intuicyjnością, przejrzystością i dobrze prezentować ofertę firmy.

2. Działaj planowo i spójnie, patrząc na cel

Wszystkie elementy tzw. komunikacji wizualnej, a więc części składowe wizerunku firmy prezentowane na zewnątrz, muszą dobrze ze sobą współgrać. Tyczy się to także witryny firmy, która musi być spójna z polityką firmy i prezentowanymi wartościami (np. inaczej wyglądać musi strona firmy stawiającej na zaufanie, a inaczej – na innowację).

Zastosowany układ zawartości, budowane wypowiedzi, ale także kolory i typografia muszą odnosić się do stosowanego papieru firmowego, wizytówek, ulotek, loga etc.

Określ cel działania (np. pozyskanie klientów indywidualnych, promocja nowej gałęzi produkcji) i traktuj witrynę jako narzędzie służące do jego realizacji.

3. Zaprezentuj profil działalności

Budowanie witryny w oparciu o gotowe szablony w wielu przypadkach stanowi drogę na skróty, która nie zaprocentuje w oczekiwany sposób.

Pełne dopasowanie do charakterystyki działalności zapewni jedynie witryna www tworzona od zera, w pełnym odniesieniu do segmentu runku i oferowanego portfolio, ale także do historii, misji i doświadczeń. Każdy element strony i zastosowanych rozwiązań musi zostać w pewien sposób wytłumaczony.

4. Patrz do kogo mówisz

Nie traćmy z oczu odbiory końcowego, stanowiącego adresata tworzonej witryny. Skonstruowanie potencjalnego profilu internauty pomoże nam w określeniu jego kompetencji informatycznych, co przekłada się na możliwości nawigacyjne, obsługę aplikacji czy intuicyjność działań.

Poznanie wieku, wykształcenia, zainteresowań i odwiedzanych stron pozwoli na sprawną ocenę oczekiwań wobec witryny, możliwości poznawczych czy ograniczeń.

Strona 1 z 2
12Następny
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In