• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Zawirusuj potencjalnych klientów

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 1 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Zawirusuj potencjalnych klientów

przez Redakcja Bizrun.pl
6 lutego 2012
w dziale: Internet, Marketing
0
0
POLECEŃ
114
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Dzięki zaawansowanym narzędziom, takim jak wideo, jesteśmy w stanie nie tylko tworzyć pozytywny wizerunek naszej firmy czy marki, lecz także dostarczyć użytkownikom tego, czego szukają w internecie najczęściej, czyli rozrywki.

Marketing wirusowy (ang. „viral marketing”) jest rodzajem marketingu, który działa na podobnej zasadzie jak wirus. Jeden użytkownik „zarażony” (zaciekawiony) daną informacją, chętnie dzieli się nią z innymi osobami, które tym sposobem również „zarażają” się określonym przekazem. W efekcie komunikat rozpowszechnia się w błyskawicznym tempie.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Przemyśl, zanim to zrobisz

Narzędzi używanych w marketingu wirusowym jest wiele, jednak najpopularniejszym i najefektywniejszym z perspektywy biznesowej jest wideo.

Przykładów zastosowania tego rodzaju promocji jest wiele także w naszym kraju, choć nie wszystkie odniosły zamierzony skutek. Jednym z najbardziej popularnych virali minionego roku była „nieemitowana reklama Tesco”, przedstawiająca postać Henia natchnionego kazaniem kontrowersyjnego księdza Natanka.

Wirus w ciągu zaledwie kilku dni zanotował ponad milion odsłon, osiągnął wielki sukces w mediach społecznościowych.

WAŻNE! Należy jednak pamiętać, że nie każdy zamieszczony w internecie viral ma szansę na powodzenie. To, co w naszym mniemaniu jest „fajne”, niekoniecznie musi być takie dla użytkowników.

Przykładem nieudanej kampanii wirusowej był filmik przestawiający Adama Małysza parkującego Skodę. Internauci od razu wiedzieli, że coś z tym filmem jest nie tak, przede wszystkim można było to poznać po sztucznych dialogach oraz nie do końca dopracowanym materiale (po dokładnym przyjrzeniu się widać zmontowane klatki).

Ten przykład powinien stać się przestrogą jak postępować nie należy.

Stwórz skutecznego virala

Przygotowując się do stworzenia materiału wirusowego, warto wcześniej opracować strategię swoich działań oraz dokładnie sprecyzować, jakie cele chcemy osiągnąć. Pamiętajmy, by scenariusz virala był odpowiedni dla danej grupy docelowej oraz spójny z innymi elementami przekazu marki.

Nikomu nie trzeba chyba tłumaczyć, że pomysł jest najważniejszy. Dobry viral powinien przedstawiać jakąś zabawną, intrygującą sytuację czy ideę, która wywołuje emocje, jest kontrowersyjna, przyciąga uwagę internautów.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: marketing wirusowyvideoviral
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In