• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Czym się NIE kierować podczas zakładania firmy?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 29 marca, 2023
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Czym się NIE kierować podczas zakładania firmy?

przez Redakcja Bizrun.pl
12 listopada 2012
w dziale: Startuj, Zanim zaczniesz
0
0
POLECEŃ
92
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Czy istnieje pomysł na firmę, o którym definitywnie możemy powiedzieć, że jest zły? Tak, ale tak jednoznaczne określenie nie może być skierowane przeciwko konkretnej branży. Chodzi raczej o to, jakimi przesłankami kierujesz się, wybierając dany rodzaj działalności gospodarczej.

W jaki sposób wpadłeś na pomysł założenia firmy? Co sprawiło, że wybrałeś taki, a nie inny przedmiot swojej działalności? Czy Twój pomysł wpisuje się w realne potrzeby klientów? Czy tych klientów będzie wystarczająco dużo, by firma mogła się utrzymać? Czy planując swój biznes, wziąłeś pod uwagę koszty prowadzenia takiej firmy?

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

„Stefan ma ciuchland i zarabia, więc ja też otworzę ciuchland”

Nie ważne, czy Stefan czy Karolina. Nie ważne, czy założyli ciuchland, salon kosmetyczny, czy może sklep spożywczy. Ważne, że sugerujesz się cudzym sukcesem. Wiesz, że komuś interes idzie całkiem dobrze, usiłujesz więc zrobić dokładnie to samo.

Nie bierzesz jednak przy tym pod uwagę, że w twoim mieście lub dzielnicy istnieje już kilka, a może nawet kilkanaście podobnych firm. Czy rynek jest na tyle duży, by przyjął jeszcze jedną kawiarnię, kwiaciarnię lub pralnię? Czy nadpodaż nie wywoła w końcu załamania rynku?

Sam obserwowałem w swojej okolicy powstawanie niczym grzybów po deszczu kantorów, firm pożyczkowych, a ostatnio aptek i sklepów z używaną odzieżą. Kantory szybko padły, firmy pożyczkowe także w większości nie przetrwały, teraz czekam, aż ten sam los podzielą apteki i ciuchlandy. To nieubłagane, bo jest ich za dużo!

Nie idź ślepo za tłumem. Nie rób czegoś tylko dlatego, że robi to Twój znajomy. Znajdź rynek, który będzie miał szansę jeszcze się rozwinąć, a nie taki, na którym już teraz jest za ciasno.

„Na moim osiedlu nie ma sex shopu! Będę pierwszy!”

I znów – nie ważne, czy chodzi o sex shop, kwiaciarnię, czy o restaurację. Ważne, czy w Twojej okolicy są klienci! Możliwe, że nikt dotychczas nie otworzył lokalu danego typu dlatego, że sprawdził, iż nie istnieje na nie zapotrzebowanie.

Tam, gdzie ludzie są przyzwyczajeni, by posiłki jeść wyłącznie w domach, niekoniecznie będą zainteresowani restauracją – chyba, że znajdziesz marketingowy sposób, by zmienić ich przyzwyczajenia (ale nie będzie to łatwe!). Kwiaciarnie najlepiej sprawdzają się w okolicach cmentarzy i kościołów, ewentualnie w centrum miasta. Sex shop – tu sprawa się komplikuje, bo bardziej niż wygodna lokalizacja liczyć się może dyskrecja.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: biznesplanwybórzakładanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Allegro + ryczałt = prosty biznes

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Przywództwo jak sztuki walki

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Co zrobić, gdy bateria w laptopie krótko trzyma?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Uniwersytet kontra Politechnika, czyli trudne decyzje studentów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In