Podstawowe wartości przedsiębiorstwa mają istotny wpływ na wizerunek Twojej firmy oraz na jej wynik finansowy. Warto zadbać o nie na samym początku działalności.
Faza rozruchu to najlepszy czas, aby pomyśleć o podstawowych wartościach firmy, bo o wiele łatwiej dokonać zmian na początku i upewnić się, że każdy aspekt działalności jest taki jak chcemy.
Pasja
Jeżeli lubisz to co robisz to Twoja produktywność wzrasta. Staraj się współpracować z osobami, z którymi dzielisz pasję.
Wiedza
Ciągłe kształcenie sprawi, że Twoja firma będzie się rozrastać i osiągać lepsze wyniki. Bądź na bieżąco z nowikami z branży i oczekuj tego o swoich pracowników.
Innowacja i Kreatywność
Innowacja jest to prawdopodobnie wartość, która daje firmie największą przewagę konkurencyjną. Podobno Google ma nawet tajne laboratorium poświęcone pracy nad pomysłami, takimi jak Google Glass. Bierz z nich przykład!
Przejrzystość
Bądź szczery i przejrzysty, zarówno dla Klientów jak i pracowników. Nieszczerość działa niekorzystnie na wizerunek Twojej firmy, w szczególności, gdy kłamstwo wyjdzie na jaw.
Doskonała obsługa klienta
Zadowolenie Twoich klientów jest kluczem do sukcesu Twojej firmy. Klient musi być w centrum wszystkiego, co robisz. Dbając o niego, zwiększasz swoje zyski.
Odpowiedzialność społeczna
Kiedy firma robi coś dla dobra innych, pracownicy czują się dobrze w pracy, a klienci czują się dobrze kupując Twoje towary lub usługi. Czerp korzyści jednocześnie nie zapominając, by pomagać innym.