Kandadyjski Yorgen Fruz szuka franczyzobiorców. Firma chce wprowadzić modę na mrożone jogurty.
Yorgen Fruz zajmuje się produkcją i dystrybucją mrożonych jogurtów. Firma przekonuje, że jej produkty są znacznie zdrowsze i mniej kaloryczne niż lody. Jogurty mogą stanowić także alternatywę wobec fast-foodowych przekąsek.
Przystąpienie do sieci Yorgen Fruz w Polsce kosztuje 20 tys. zł. To jednak dopiero początek wydatków. Comiesięczne koszty funkcjonowania w ramach sieci będą pochłaniały w sumie 9 proc. obrotu netto. Do tego doliczyć trzeba koszty stworzenia punktu gastronomicznego (lub wyspy w centrum handlowym). Koszt mebli, urządzeń, oświetlenia, prac adaptacyjnych może sprawić, że cała inwestycja będzie wymagała nakładu ok. 200-300 tys. zł.
Istnieje jednak możliwość leasingu sprzętu oraz uzyskania wsparcia finansowego od Yorgen Fruz.
Franczyzobiorcą może zostać każda osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą na terenie Polski lub gotowa taką działalność rozpocząć.
Na korzyść kandydata będzie przemawiało wcześniejsze doświadczenie biznesowe, szczególnie to związane z gastronomią.
MP